عکس  کوکو سیب زمینی شکم پُر
_nafiseh.64
۲۹۸
۷.۲k

کوکو سیب زمینی شکم پُر

۱۴ آبان ۹۷
سلام دوستای خوبم 🌻🌻🌻
این کوکو رو چند هفته پیش برای مدرسه ی دیانا که به همه ی بچه ها گفته بودن کتلت یا کباب یا کوکو تزیین کنید و بیارید مدرسه هست . این کوکوی خوشبخت تا دفتر رفته تا همه ببیننش 😊
برای تهیه اش
چهار عدد سیب زمینی متوسط رو آبپز کنید و داغ رنده بزنید یا خوب بکوبید بعد زردچوبه ، نمک و فلفل بزنید به همراه یک عدد تخم مرغ و مقداری آرد نخود ، خوب ورز بدید .
برای داخلش کمی پیاز داغ کنید و گوشت چرخ کرده ها رو داخلش تفت داده ادویه و یک قاشق رب بزنید (از زرشک و قارچ هم می تونید استفاده کنید )
حالا مقداری از مواد کوکو رو برداشته کف دست باز کنید از مواد گوشتی وسطش قرار بدید و کوکو رو به هر شکلی که دو ست داشتید ببندید (من شکل خرس درست کردم ) کوکوها رو نیم تا یک ساعت داخل فریزر قرار بدید .
بعد از فریزر خارج کنید و داخل آرد گندم بعد داخل تخم مرغ همزده و بعد داخل پودر سوخاری بغلتونید و درون روغن داغ سرخ کنید .
من برای دهان و چشم .. از مقداری پوره سیب زمینی و لواشک استفاده کردم . پاپیونش یک دونه ماکارونی پروانه ای هست که داخل آبجوش جوشوندم و در آخر کمی پودر لبو به آبجوش اضافه کردم تا پاپیونش قرمز بشه .
و کوزه ی دست خانم خرسه از پنکیکی هست که بهش شکر نزدم و به جاش کمی نمک و پودر کاکائو اضافه کردم و به شکل کوزه برشش دادم ، عسل و زنبورش هم با پنیر چدار ورقه ای هست که به کمک قیچی بهش شکل دادم ، اون برگهای کنارشم فلفل دلمه ایه که با کاتر شبیه برگ برش زدم .
دوستتون دارم شاد باشید 🌻🌻🌻❤❤❤
#کوکو#کوکو_شکم_پر #کتلت #کوکو_سیب_زمینی #کتلت_شکم_پر #خرس #ایده #سوخاری#آشپزی #نفیسه
...
نظرات