عکس پاناکوتا
shayli
۱۰۹
۳.۶k

پاناکوتا

۱۱ آذر ۹۷
سلام دوستان گلم،از لایکها و کامنتهای پرمهرتون خیلی ممنونم😘
شرمنده دوستان عزیز من چون پشت سر هم عکس میفرستم و اعلانات رو خیلی کم چک میکنم،سوالاتتون رو نمیبینم پس هر وقت سوال واجبی داشتین زیر آخرین پستم کامنت بذارید تا سوالتونو ببینم.
کلی برای این دسرم وقت گذاشتم ولی رنگای لایه دوم و سوم خیلی بهم نزدیک بود و توی عکس یکی شدن و اونطوری که میخواستم نشد😞
۹ بار این لیوانا رو با قالب کاپ کیک تو یخچال گذاشتم و درآوردم یعنی در اصل نه لایه هست،عکس رو ورق بزنید و عکس مراحلشم ببینید،
دسرم دسر پاناکوتا هست که خودم بهش رنگ خوراکی زدم وهر لایه رو که ریختم حدود ۷ الی ۸ دقیقه لیوانا رو با قالب کاپ کیک تو فریزر گذاشتم و بعد از اینکه بست لایه بعدی رو ریختم.
مواد لازم:
شیر نیم لیتر (دو ونیم پیمانه)
پودر ژلاتین ۲ قاشق غذاخوری سرپر
خامه صبحانه ۱ بسته
شکر ۱ لیوان
وانیل نصف قاشق چایخوری
طرز تهیه :
برای پاناکوتا نیم لیتر شیر رو با ۲ قاشق غذاخوری پودر ژلاتین مخلوط کردم و گذاشتم روی حرارت ملایم و مدام هم زدم تا خوب حل شود.
۱ بسته خامه صبحانه رو هم با ۱ لیوان شکر و نصف قاشق چایخوری وانیل قاطی کردم و روی حرارت ملایم گذاشتم تا شکر در خامه حل شود ولی باید مواظب باشیم خامه نجوشد.
بعد از اینکه شکر حل شد خامه را از روی حرارت برداشتم وشیری که پودر ژلاتین درآن حل شده رو به مخلوط خامه اضافه کردم وبا قاشق هم زدم و مواد رو تو چهار تا ظرف ریختم و یکیش همونجوری سفید موند و به بقیه رنگ زرد و نارنجی اضافه کردم و لایه لایه تو شیشه ها ریختم و لایه آخر هم ژله ی پرتقال هست.
#پاناکوتا#دسر_لیوانی#دسر_لایه_ای
...
نظرات