عکس کمپیر
colorful life
۴۴
۸۲۵

کمپیر

۱۶ مهر ۹۹
کی میدونه،
شاید اتفاق خوب
تو سکانس بعدیه...
_____________
کومپیر
سیب زمینی هامون ک باید بزرگ باشن رو شسته و آنها را با روغن زیتون بپوشانید اینکارباعث ترد شدن پوست سیب زمینی میشه. آنها را با فویل آلومینیومی بپیچانید و در دمای 200-220 درجه سانتیگراد قرار دهید و به مدت حدودا یک تا یکونیم ساعت بپزید(زمان پخت بستگی ب سایز سیب زمینی هاتون داره)ساده ترین راه برای بررسی این است که با یک خلال دندان سیب زمینی ها رو امتحان کنید و ببینید که داخل آن نرم است یانه.

وقتی سیب زمینی ها پخته شد ، آنها را از فر خارج کنید و از فویل جدا کنیدو10 دقیقه دوباره در فر قرار دهید تا پوستش به خوبی قهوه ای شود.
سیب زمینی ها را از فر خارج کرده و یک برش طولی در وسط سیب زمینیها ایجاد کرده البته برش را تا آخر نمی زنیم تا سیب زمینی حالت کاسه ای داشته باشه بعد با قاشق داخل سیب زمینی هاراخارج میکنیم
در حالی که سیب زمینی هایی ک خارج کردیم هنوز داغ هستن اونهارو با پشت چنگال له کرده ومقداری کره و پنیر پیتزا، نمک و فلفل اضافه کرده و با هم مخلوط کنید.
از مخلوط حاصل داخل سیب زمینیها رو تا نصفه پرمیکنیم مابقی حجم سیب زمینی رو از ترکیب مورد علاقتون مثل گوشت چرخ کرده،سوسیس،ژامبون،قارچ،ذرت،زیتون‌و ...پرکنیدو روی آن سس مورد علاقتون رو بریزید.
ترجمه my.colorful.life1
کپی ازدستور بدون ذکر منبع ممنوع⛔️
برگرفته ازسایت
www.worldfoodstory.co.uk
...
نظرات