عکس کوکوسبزی بدون روغن رژیمی
رویا۱۳۴۸
۶۸
۱k

کوکوسبزی بدون روغن رژیمی

۲۸ بهمن ۹۹


❓❓چرا بايد براي امام زمانمان دعا كنيم؟

١- حضرت مورد ظلم واقع شده اند. دوست و دشمن او را رها كرده اند. دوستانش به نظرات او بها نداده، برايش كم مي گذارند و به او توجهي ندارند. وظيفه ماست كه با دعاكردن در حق مظلوم، او را از مظلوميت خارج نماييم.

٢-دشمنان امام عصر فراوان و دوستانش ضعيف اند. با دعا كردن مي خواهيم به ظلم دشمنان خاتمه داده شود و دوستان حضرت تقويت شوند

٣- امام زمان بسيار گرفتار است. حضرت شريكِ گرفتاري هاي ماست. اگر فرزندي گرفتار باشد، پدر او گرفتار است. با گرفتاري هر يك از ما، حضرت ناراحت مي شوند. حضرت حتي با تب كردن ما تب مي كنند. او همه امور زندگي مان را مي بيند و با گرفتاري هايمان آشناست.

٤-دليل ديگري كه بايد دعاگوي امام زمان مان باشيم آن است كه بسياري از گرفتاري هاي موجود در نظر ما گرفتاري نمي آيد درحاليكه در ديد حضرت مصيبت است. گاه ما از طريق نعمت گرفتار مصيبت مي شويم و به آن واقف نيستيم. اين در حالي است كه حضرت غصه ي ما را مي خورند.

٥- ممكن است فردي يك يا چند سال گرفتار مشكلي باشد. اما حضرت بيش از هزار سال گرفتار است. براي چنين گرفتاري چگونه بايد دعا كرد؟! در عين حال كه او خود صاحب نفس است و اگر بخواهد همه چيز حل مي شود اما ايشان راضي به مصلحت خداي سبحان است.


💐 تا نیایی گره از کار بشر وا نشود
درد ما جز به ظهور تو مداوا نشود 💐
🌺🌷
🌷 اَللّهُـــمَّ عَجـِّــل لِوَلیِّــکَ الفَـــرَج 🌷


#کوکو#سبزی#رژیمی#
...
نظرات