عکس فالوده سیب
یا علی (ع)
۱۳۶
۴۱۲

فالوده سیب

۱۰ تیر ۰۰
#قرار_معنوی لطفا کپشن رو مطالعه کنین
#شهید_سید_محمد_حسینی_بهشتی
سلام دوستای خوبم
ازتون خیلی التماس دعا دارم . چون دوست ندارم کار شهدا رو به تاخیر بندازم این عکس ساده فالوده سیب رو پذیرا باشین امیدوارم شهدا بخصوص شهدای قرار معنوی، نظری بندازن و کمک کنن🙏
ساعت 20 و 30 دقیقه روز یکشنبه 7 تیر ماه 1360 ، تعدادی از شخصیت‌های مختلف کشور (نمایندگان مجلس - هیأت دولت و ...) به تدریج به سالن اجتماعات دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران واقع در سرچشمه‏ی تهران وارد شدند.
در همان وقت تعدادی دیگر از اعضای حزب از جمله شهید بزرگوار آیت الله دکتر بهشتی وارد جلسه شدند. پس از پایان قرائت قرآن کریم و اعلام برنامه، آیت الله بهشتی آغاز سخن نمود. پس از گذشت زمان کوتاهی ناگهان برقی جهید و نوری خیره‌کننده و صدایی مهیب برخاست. زمین تکان سختی خورد و دیوارها به شدت لرزید. گویی زلزله به پا شده است. در کمتر از ثانیه‌ای از سالن اجتماعات حزب جمهوری اسلامی جز تلی از خاک چیزی نماند.
در چند ثانیه بیش از هفتاد تن از بهترین عزیزان انقلاب زیر خروارها خاک مدفون شدند و روح فرزندان رشید اسلام و معلمان بزرگ شهادت و ایثار در ملکوت اعلی به طیران درآمد. همگان ذکر خدا بر لب به سوی وعده‌گاه الهی رهسپار شدند.
عامل بمب‌گذاری در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی منافق نفوذی به نام محمدرضا کلاهی بود که خود جزء نیروهای خدماتی حزب به حساب می‌آمد و پس از انفجار موفق به فرار شد. شهید آیت الله بهشتی هنگام شهادت علاوه بر رهبریت حزب جمهوری اسلامی و عضویت شورای انقلاب، رئیس دیوان عالی کشور نیز بود.
روحشان شاد و یادشان گرامی باد.
#قرار_معنوی
#شهید_سید_محمد_حسینی_بهشتی
#یا_علی
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
...
نظرات