عکس نان شیر

نان شیر

۸ مهر ۰۰
.عکسای بعدی هم دیدنی هستن😉
⚘🌸اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم🌸⚘
#قرار.معنوی.شهید.محمد.هادی.ذوالفقاری
عکس از ماه مبارک رمضان تو گالری مونده بود
ببخشید نظرات رو بستم تا شرمنده نشم 😙
فعلا نمیتونم جواب بدم


شهید مدافع حرم آل الله محمد هادی ذوالفقاری،‌ وی از نخستین شهدای مدافع حرم و ارادتمند به شهید «ابراهیم هادی» است که روز بیست و ششم بهمن ماه ۱۳۹۳ در نزدیکی شهر سامرا در شمال عراق در مبارزه با نیروهای تکفیری داعش جانفشانی کرد و به دیدار محبوبش شتافت.

سفیر عشق شهید است و ارباب عشق حسین است و وادی عشاق کربلا. جایی که ارباب عشق سر می دهد تا اسرار عشاق را بازگو کند که برای عشاق راهی جز از کربلا گذشتن نیست و شهید «محمد هادی ذوالفقاری» برای رسیدن به این راز از کربلا و جوانی اش گذشت تا این اسرار را به معنای واقعی بازگو کند.

سیزدهم بهمن سال ۱۳۶۷ بود که محمدهادی به دنیا آمد،‌ هادی در شب جمعه و چند روز بعد از ایام فاطمیه به دنیا آمد.   

وقتی تقویم را که می بینند درست مصادف است با شهادت امام هادی (علیه السلام ) بر همین اساس نام او را محمد هادی می گذارند. عجیب است که او عاشق و دلداده امام هادی (علیه السلام) شد و در این راه و در شهر امام هادی (علیه السلام) یعنی نزدیکی شهر سامرا به شهادت رسید.

رجبعلی ذوالفقاری پدر شهید مدافع حرم محمدهادی ذوالفقاری درباره شهادت فرزندش به سایت نوید شاهد گفت:  محمدهادی در ۲۶ بهمن سال ۹۳ در دفاع از حرمین عسگریین در سامرا به شهادت رسید و طبق وصیت‌اش پیکر او را در کاظمین و سامرا و نجف طواف داده و در وادی السلام نجف مدفون شد.

خوشا به سعادتش
...