عکس سبزی پلو با ماهی
مامانِ مینا
۱۰۸
۱.۶k

سبزی پلو با ماهی

۲۷ آبان ۰۰
🌸اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم🌸
#قرار.معنوی.شهید.محمد.رضا.دهقان.امیری
ان شاءالله شهدا شفیع هممون باشن
⚘اللهم عجل لولیک الفرج⚘



روایت مادر شهید محمدرضا دهقان از عشق فرزندش به شهادت👇

گروه جهاد و حماسه: فرزندم بارها در مورد شهادت با من درد و دل می‌کرد و می‌گفت دعا کن شهید بشم، من نیز هر دفعه جواب می‌دادم که اول نیتت را خالص کن؛ بار آخر وقتی گفت که نیتم دیگر خالص است، به او گفتم پس شهید می‌شوی. آن‌قدر از شنیدن این حرف خوشحال شد که از پشت خط، صدای جیغ‌هایش می‌آمد.

در گوشه‌گوشه شهر و دیار مردانی هستند که ناشناس انفاق می‌کنند و از اموال و جانشان می‌گذرند؛ بسیاری از این مردان را بعد از رفتن و آسمانی شدنشان شناخته خواهند شد و مردم آن‌ها را قهرمان صدا می‌کنند، غافل از اینکه خداوند آن‌ها را قهرمان به دنیا آورده است. از میان شهدا چه در دوران انقلاب و دفاع مقدس و چه در میان مدافعان حرم، قهرمانانی را می‌بینیم که بسیار بهم نزدیک و شبیه هستند، این شباهت خبر از نشانی دارد که خداوند به آن‌ها عطا فرموده و می‌توان گفت که اخلاقشان را نیکو آفریده است.
وقتی به زندگی شهدا نگاه کنیم متوجه می‌شویم که اکثر آنان بخشنده بودند و از مال‌شان به‌راحتی می‌گذشتند و درست وقتی که نیاز بود از جانشان نیز گذشتند و امانت خدا را در راه رضای او به صاحبش بازگرداندند. بسیار مراقب بودند تا کسی از آن‌ها رنجیده نشود و هرگز از یاد خداوند غافل نمی‌شدند.

خدا شهادت رو نصیب همه عاشقان شهادت کنه
...
نظرات