عکس کیک لواشک
نیکا
۹
۱.۶k

کیک لواشک

۳۰ بهمن ۰۰
#کیک_لواشک
#باکس_لواشک
سفارش مشتری عزیزوهمیشگی ام
#کیک_لواشک#ترشک_آلبالو_زردآلو_آلو_جنگلی_هفت_میوه#لواشک_میوه_خشک#لواشک_آلبالو#لولشک_زردآلو#لواشک_کیوی#لواشک_انار#لواشک_زرشک#ترش_خوشمزه#روز_پدر#ولنتاین#سپندارمذگان
🌸 با پدرهاتان حرف بزنید، با مردهاتان...
شاید ندانید، اما مردها، همه‌شان، همین که پدر می‌شوند، همین که زن‌ِشان بارَش را می‌گذارد زمین، بی‌حرف همان بار را برمی‌دارند و بی‌آرزوی اینکه این بارکشی پایانی داشته باشد، راه می‌افتند توی کوره‌راهِ زندگی.

🌸 با پدرهاتان حرف بزنید، با مردهاتان. با همان‌ها که بیشتر با چشم‌هاشان لبخند می‌زنند و کم‌حرفی، عادتِ شب و روزشان است و مو سفید کردن رسم‌شان.

🌸 با آن‌ها که از زندگی فقط دویدنش را دیده‌اند و از آفتاب فقط عرق ریختن زیرِ تیزیِ تندش را. با آن‌ها که هی توی این زندگی به دوش کشیده‌اند، درد را، غم را، زن و بچه را، خانه را و خودشان را.

🌸و هی دم برنیاورده‌اند و هی دست‌های زمخت‌شان را آرام و گرم کشیده‌اند روی سرمان. وقت‌هایی که دل‌تنگ بوده‌ایم، وقت‌هایی که کم ‌آورده‌ایم و وقت‌هایی که از درد به خودمان پیچیده‌ایم و دل‌مان یک شانه می‌خواسته برای اينکه به دوش‌مان بکشد.

🌸 حرف بزنید با پدرهاتان، با مردهاتان. با آن‌هایی که عادت کرده‌اند اگر سنگ هم ببارد، به این فکر کنند که حالا باید چطوری از زیرِ سنگ نان در بیاورند.

🌸 های های... مردها، این خودخورهای تودار، این دل‌تنگ‌های همیشه محکم و این دل‌نازک‌های آهنین... حرف بزنید با پدرهاتان، با مردهاتان
بالأخره یک جایی باید این سکوتِ خفه‌کننده تمام بشود؛

🌸 بالأخره یک جایی باید این غم‌ها و بغض‌ها، اشک‌ بشوند و سرازیر بشوند پایین... حرف بزنید با پدرهاتان، با مردهاتان!
مردها دل‌نازک‌اند، دل‌تنگ می‌شوند و توی تنهایی اشک‌هاشان را می‌ریزند روی دلِ زمین.

🌸 حرف بزنید!
این همه درد بالأخره باید یک جایی تمام بشوند.

مصطفی_سلیمانی
...
نظرات