عکس کیک ساده ترکی(کیک مادر)

کیک ساده ترکی(کیک مادر)

۱۴ تیر ۰۱


عددها هیچگاه نشان دهنده‌های خوبی نبوده اند.
عددها، تعداد را نشان میدهند اما قادر نیستند واقعیتِ درونی را نشان دهند.

عددها، دوستانِ خوبی برای یادآوری هستند اما نمیتوانند آنچه را که بر ما گذشته است به درستی نشان دهند.

عددها میتوانند یادآوری کنند چه سنی داریم و در این سن چه مسئولیت‌هایی بر عهده‌مان است اما این عددها نیستند که سن واقعی ما را نشان میدهند بلکه تفکر ما نسبت به زندگی و رفتار‌هایمان سن واقعی ما را نشان میدهد.

عددها، دوست‌های لازمی هستند اما همیشه صادق نیستند. هیچ چیز مانندِ تفکر و در نتیجه رفتارِ آدمها نمیتواند سنِ درونیِ یک فرد را به ما نشان بدهد.

گاهی ما در سنِ جسمیِ خاصی به تفکری عمیق‌تر و مهم‌تر دست پیدا میکنیم و این "رشد" ما را به درکی عمیق از انسان‌ها و رابطه‌ها و اتفاقات زندگی میرساند.

عددها تغییراتِ جسمی را میتوانند به خوبی نشان دهند اما گاهی قرن‌ها طول میکشد که تغییراتی در تفکرِ بخشی از جامعه صورت بگیرد.
و ما در جامعه‌‌ای زندگی میکنیم که به صورت جدی احتیاج به تغییرِ سنِ درونی داریم.

به هر حال تغییر تفکر، رفتار‌های ما را تغییر میدهد و هیچ تغییرِ کوچکی بیهوده و بی‌اثر نیست. درست مانند قطراتِ باران که در یک لحظه همه با هم شروع به باریدن میکنند. هیچ بارانی بی‌اثر نیست شاید نتیجه‌اش اکنون دیده نشود اما سالهای بعد قطعا دیده خواهد شد.

از زن‌هایی که در اطرافتان به تنهایی و با استقلال تصمیم گرفته‌اند بدون حضورِ مردی زندگی کنند، حمایت کنید. حمایت شما چه به صورت کلامی چه به صورت رفتاری، شبیه به همان قطرات باران است که میتواند نتیجه‌اش در نسل‌های بعد از ما دیده شود.

نسل‌هایی که مانند ما به هر زن مجردی که میرسند نمیپرسند: پس کی قرار است ازدواج کنی؟

#پونه_مقیمی
...
نظرات