عکس رولت خرما و گردو
مامی النا
۶۶
۲.۳k

رولت خرما و گردو

۱۵ بهمن ۰۱
الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّكِينَ بِوِلاَيَةِ أَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَيْهِمُ السَّلاَمُ
سپاس خدا را که ما را از کسانی قرار داد که به ولایت امیرالمومنین علی (ع) و ائمه اطهار (ع) تمسک می‌جویند
ـــــــــــــــــــــــــــ
پس از فتح خیبر به حضور رسول خدا «صلوات الله» رسیدم. آن حضرت با گرمی از من استقبال کردند و فرمودند:
ای علی! تو از من هستی و من از تو هستم، تو وارث من هستی و من وارث تو هستم، تو برای من همانند هارون برای موسی هستی، جز اینکه پس از من پیامبری نخواهد بود. تعهدات مرا تو بر عهده میگیری. جنگ و مبارزه تو مطابق و هماهنگ با سنت و روش من خواهد بود. در آخرت نزدیک ترین فرد به من هستی و در آن روز اولین کسی خواهی بود که در کنار حوض کوثر با من ملاقات میکنی. تو در سیراب کردن مؤمنان از حوض کوثر، جانشین و خلیفه من خواهی بود. منافقان را از اطراف آن حوض دور خواهی کرد و تو اولین فرد از امت من هستی که همراه من وارد بهشت خواهی شد. در آن روز، شیعیان تو بر منبر هایی از نور خواهند ایستاد و از حوض کوثر خواهند نوشید و سیراب خواهند شد و با چهره هایی غرق در نور به دور من حلقه خواهند زد. من نیز در آن روز، شیعیان تو را شفاعت خواهم کرد. آن ها همسایگان من در بهشت خواهند بود. اما#دشمنان تو، در آن روز از شدت تشنگی بی تاب و روسیاه و گرفتار خواهند بود! ای علی، کسانی که با نبرد با تو برخیزند، در حقیقت با من در نبرد هستند و کسانی که تسلیم امر تو باشند، در مقابل من تسلیم هستند. تو در آشکار همانند من رفتار میکنی و راز های درون سینه تو همان راز های سینه من است. تو دروازه علم و دانش من هستی. فرزندان تو فرزندان من هستند، زیرا گوشت تو از گوشت من و خون تو از خون من است. همیشه و پیوسته، حق همراه تو و بر زبان تو جاریست. آنچه میگویی حق است که اعماق دل تو را فرا گرفته و پیوسته، در مقابل دیدگان تو قرار دارد. ایمان با گوشت و خون تو آمیخته شده، همانگونه که با گوشت و خون من مخلوط شده است. خداوند به من دستور داده است به تو مژده دهم که تو و خاندان و دوست دارانت در بهشت خواهید بود و دشمنان تو در آتش خواند بود.ای علی، کسانی که بغض و دشمنی تو را در دل دارند، به حوض کوثر را نخواهند یافت و دوست داران تو از حوض کوثر محروم نخواهند شد.
باشنیدن این بشارت ها و مژده ها پیشانی بر خاک گذاشتم و سجده شکر بجا آوردم و خدارا سپاس گفتم که نعمت اسلام و قرآن را به من ارزانی کرده و مرا نزد خاتم پیامبران و سید رسولان این چنین محبوب قرار داده است.

#مولودکعبه
#فقط_حیدر_امیرالمومنین_است
#لبخند_باباحیدر
#یاعلی
...
نظرات