عکس چیزکیک دارک چاکلت
نیکا
۰
۱.۲k

چیزکیک دارک چاکلت

۱۶ آبان ۰۲
جنگجو باش منِ عزیزم! من نیاز دارم این روزها قوی باشی، قوی‌تر از همیشه... نیاز دارم صبح‌ها زودتر از همیشه بیدار شوی و کارها را بهتر از همیشه پیش ببری. نیاز دارم تمرکز بیشتری داشته‌باشی و خلاقیت بیشتری به خرج بدهی و تلاش بیشتری بکنی. من نیاز دارم شب‌ها بیشتر بیدار بمانی و برای هدفمان قدم‌های محکم‌تری برداری.
جنگجو باش منِ عزیزم و از ادامه و از نتیجه نترس! نتیجه هرچه هم که باشد، من به تلاش و جسارت تو می‌بالم. من می‌بالم به تو که جسور بودی و هدف داشتی و برایش تا پای جان، تلاش کردی. من می‌بالم به تو که برای ارتقای جهانت، از خواب و راحتی‌‌ات زدی و از حاشیه‌ی امنت بیرون زدی. من می‌بالم به تو... به اراده‌ی پولادین تو و به معصومیتی که پشت اقتدار و جسارتت پنهان کردی و من نیاز دارم این روزها بدون نیاز به فراغت و آرامش و دلخوشی، فقط بجنگی و پیش بروی و قوی باشی... می‌دانم سخت است و قطعا بین راه بغض خواهی‌کرد و تنها خواهی‌بود و رنج عمیق‌تری را تجربه خواهی‌کرد. ولی ادامه بده، به این امید که شده یک قدم یا صد قدم؛ از موقعیت فعلی‌ات فراتر خواهی‌رفت و نتیجه هرچه هم که شد، تو یاد خواهی‌گرفت جسورتر و صبورتر و قدرتمندتر باشی و خواهی‌فهمید که چقدر قوی هستی!
جنگجو باش منِ عزیزم! من نیاز دارم به این‌که در جنگجوترین حالتِ خودت باشی... من نیاز دارم به تو، به عزم راسخ و اراده‌ی آهنین و روح ناامید نشونده و گام‌های ادامه‌دهنده‌ی تو...
نرگس صرافیان

#چیز_کیک_شکلاتی#خوشمزه#شکلات_چیپسی#سفارشات_خانگی_اصفهان
...