عکس سالاد سزار مخصوص
✅️mina.70
۱۲۸
۲k

سالاد سزار مخصوص

۲ هفته پیش
عکس ۱ یا ۲ ؟!!
همه ی خوشمزگی #سالادسزار به سس و پنیرپارمسانشه
مگه نه؟! 🥗🧂🍗🧄🥬🫒🫗
#سالادسزارمخصوص
مواد لازم
سینه مرغ ۲ عدد
کاهو ۱ بوته
نان تست ۵ عدد
پنیر پارمزان ۴ قاشق غذا خوری
روغن زیتون ۱/۲ پیمانه
سس مایونز ۳ قاشق غذا خوری
سس خردل ۲ قاشق غذا خوری
سرکه بالزامیک ۲ قاشق غذا خوری
سیر ۳ حبه
آب لیمو ترش ۱ عدد
نمک و فلفل به مقدار لازم

طرز تهیه
۱- ابتدا از چند ساعت قبل سینه های مرغ را با یک عدد پیاز خلالی،یک حبه سیر خلالی،نمک و فلفل و زردچوبه،یک قاشق سرکه بالزامیک،یک قاشق روغن زیتون میذاریم توی ظرف دربسته و تو یخچال میذاریم تا مزه دار بشه،من از شب قبل گذاشتم.
۲- سه عدد سیر را رنده میکنیم و نصفشو به چهار پنج قاشق روغن زیتون اضافه میکنیم و هم میزنیم تا سیر و روغن زیتون با هم مخلوط شوند و روغن با سیر مزه دار شود،
۳- کناره های نان تست را جدا میکنیم و نان تستها رو با چاقو به مربعهای کوچیک تقسیم میکنیم و روغن زیتونی که با سیر مزه دار شده را روش میریزیم و توی تابه حرارت میدیم تا برشته شود،نانها رو هم میزنیم تا همه ی قسمتهاش برشته شود.قسمتهای جوان کاهو را میشوریم و میذاریم آبش بره بعد به قطعات دو سانتی برش میزنیم.
۴- سینه های مرغ مرینت شده را با بیفتک کوب میکوبیم و گریل میکنیم البته من چون تابه گریل نداشتم به جاش مرغو داخل ماهیتابه با مقدار کمی روغن زیتون سرخ کردم.
۵- برای سس سالاد سزار،یک چهارم پیمانه روغن زیتون،سه قاشق سس مایونز،بقیه سیر رنده شده،دو قاشق سس خردل،۱ قاشق غ سرکه بالزامیک،سه قاشق غ پنیر پارمزان،آب یک عدد لیموترش و نصف قاشق مرباخوری نمک و فلفل را با هم مخلوط میکنیم.
۶- توی ظرف سالاد کاهو میریزیم و نانهای تست برشته شده را روش میچینیم و مقداری از سس سالاد را توی قیف میریزیم و روی سالاد میریزیم و سینه مرغ گریل شده را برش میزنیم و روی سالاد میذاریم و روش پنیر پارمزان و گوجه گیلاسی و به دلخواه زیتون بدون هسته برای تزئین میذاریم.
موقع سرو بقیه سس سالادو روی سالاد میریزیم ونوش جان میکنیم.

💢نزدیک ۴ سال سابقه ی فروش آنلاین زعفران
و کلی مشتری ثابت و رضایت و..... همگی در
✅️کانال فروش#زعفران م در ایتا
https://eitaa.com/joinchat/1282212271Cd668ae553d
💢ایدی ثبت سفارش
https://eitaa.com/Saffron_eghliim
...
نظرات