عکس ووپی پای
بی نهایت خوشمزه😍 ممنونم از دوست عزیزم نجمه جان بابته دستورشون البته من دستور رو تغیر دادم ❤
...
مواد لازم

ووپی پای

۶
مواد اصلی
شکر
۳/۴ پیمانه
تخم مرغ
۱ عدد
کره
۱۷۰ گرم
وانیل
نوک قاشق چای خوری
نمک
۱/۸ قاشق چای خوری
آرد
۲.۵ پیمانه
پودر کاکائو
۱/۴ پیمانه
بیکینگ پودر
۱.۵ قاشق چای خوری
آب ولرم
۱/۲ پیمانه
شیر
۱/۴ پیمانه
پودر نسکافه
۱ قاشق سوپ خوری
خامه فرم گرفته یا کرمفیل
به مقدار لازم
کلمات کلیدی

ووپی پای

طرز تهیه

ووپی پای

درجه سختی
زمان تهیه ۳۰
دقیقه
زمان پخت ۱۵
دقیقه
۱
ابتدا کره نرم شده و شکر رو با هم مخلوط میکنیم و با همزن میزنیم تا کرم رنگ و پوک بشه . و بعد بهش وانیل و تخم مرغ اضافه میکنیم و دوباره با همزن میزنیم تا کاملا کرم رنگ بشه .
۲
و بعد نسکافه رو داخل آب ولرم حل میکنیم و به موادمون اضافه میکنیم و شیر رو هم اضافه میکنیم و با همزن میزنیم
۳
و بعد آرد و بکینگ پودر و پودر کاکائو رو باهم مخلوط میکنیم و دوبار الک میکنیم و در سه مرحله به موادمون اضافه میکنیم و با دور کند همزن هم میزنیم تا کاملا یکدست بشه .
۴
من از دو و نیم پیمانه آرد استفاده کردم در حدی که موادمون خیلی چسبناک نباشه و بعد نیم ساعت داخل یخچال یا فریزر بذارید تا حالت چسبندگی موادمون از بین بره .
۵
و بعد از مواد بردارین و کف دستتون گرد کنید و کمی با کف دست روش فشار بیارید تا سطحش صاف بشه( من گلوله های ۱۸ گرمی از خمیر برداشتم و گرد کردم )
۶
و بعد روی کاغذروغنی که خیلی کم چرب کردید قرار بدید . و بعد داخل فری که از قبل گرم کردین با درجه حرارت ۱۷۰ به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه قرار بدین تا کاملا پخته بشه .
۷
و بعد وقتی خنک شد روی یکی از شیرینی ها خامه فرم گرفته یا کرمفیل و یا گاناش بزنید و شیرینی بعدی رو روش قرار بدین . بی نهایت خوشمزس .
سایر نکات

ووپی پای

ووپی پای درواقع کیک های کوچیکی هستش که بسیار لطیف و نرم هستن و بینشون میتونید از خامه فرم گرفته یا گاناش یا کرمفیل و یا هر نوع کرمی استفاده کنید و طعمش بی نظیره .
عکس و تصاویر ارسالی از ووپی پای
نظرات دستور پخت

ووپی پای