مواد لازم

سوربه هندوانه، خربزه و طالبی

۸
مواد اصلی
شکر
به مقدار لازم
هندوانه ، خربزه، طالبی یا هر سه
۱.۵ کیلوگرم
کلمات کلیدی

سوربه هندوانه، خربزه و طالبی

طرز تهیه

سوربه هندوانه، خربزه و طالبی

درجه سختی
زمان تهیه ۱۰
دقیقه
زمان پخت ۰
دقیقه
۱
تنها چیزی که برای تهیه این دسر لذیذ نیاز دارید، هندوانه و خریزه و یا طالبی تازه و یک دستگاه غذا ساز می‌باشد‌. ابتدا‌، هندوانه و خریزه و یا طالبی مورد نظر را به قطعات کوچک برش می‌دهیم و سپس تکه‌های یخ زده هندوانه یا یا طالبی را داخل یک ظرف در بسته سفت قرار داده و داخل فریزر می‌گذاریم.
۲
زمانی که می‌خواهیم بستنی را آماده کنیم، میوه‌های یخ زده مورد نظر را از فریزر خارج کرده و داخل دستگاه غذاساز می‌ریزیم و آن را پوره می‌کنیم. اگر پوره مورد نظر خیلی سفت و خشک بود ( این در صورتی پیش می‌آید که میوه ها کم آب باشند ) در این صورت کمی آب به آن اضافه می‌کنیم تا کاملاً حالت پوره و چسبنده پیدا کند.
۳
سپس کمی از آن می‌چشیم، اگر شیرینی آن کم بود، به میزان دلخواه، شکر به آن اضافه می‌کنیم و باز هم آن را می‌زنیم. زمان سرو آن را با قاشق بستنی داخل ظرف می‌کشیم و سرو می‌کنیم.
سایر نکات

سوربه هندوانه، خربزه و طالبی

از این دسر سریع و خوشمزه که با میوه‌های یخ زده درست شده لذت ببرید. این دسر را بسته به میل‌تان می‌توانید با هندوانه، خربزه و یا طالبی درست کنید و یا از هر سه این میوه‌ها استفاده کنید و دسری جذاب‌تر با رنگ‌های متفاوت داشته باشید. اگر این میوه را به صورت یخ زده در فریزیر داشته باشید
نظرات دستور پخت

سوربه هندوانه، خربزه و طالبی