آرام۶۹
آرام۶۹

دستور پختی یافت نشد

شله خرمایی
آرام۶۹
۱۷

شله خرمایی

۳ روز پیش
با دستور مامان سالار عزیز درست کردم، خیلی خوشمزه بود ،نمدونم چرا واسه من کم رنگ تر شد،فقط من به جای برنج از آرد برنج استفاده کردم .
ممنون فرخنده جان.
...
شله زرد
آرام۶۹
۲۸

شله زرد

۴ آبان ۰۲
بسم رب الشهدا والصدیقین

❤️برای شهدای مقاومت ❤️
❤️برای کودک فلسطینی❤️
#امام_زمانم_تسلیت
اللهم عجل لولیک الفرج

🌷🌷🌷
به امید جهانی بدون جنگ و ظلم
🌷🌷🌷
سالروز وفات حضرت معصومه تسلیت باد.
...
توپک خرمایی
آرام۶۹
۱۴

توپک خرمایی

۳۰ خرداد ۰۲

#برای_السانا
و برای آرامش دل الهه عزیزم

#یا_جواد_ائمه_ادرکنی
اللّٰهُمَّ صَلِّ عَلَىٰ مُحَمَّدِ بْنِ عَلِيِّ بْنِ مُوسَىٰ عَلَمِ التُّقىٰ، وَنُورِ الْهُدَىٰ، وَمَعْدِنِ الْوَفاءِ، وَفَرْعِ الْأَزْكِياءِ، وَخَلِيفَةِ الْأَوْصِياءِ، وَأَمِينِكَ عَلَىٰ وَحْيِكَ . اللّٰهُمَّ فَكَما هَدَيْتَ بِهِ مِنَ الضَّلالَةِ، وَاسْتَنْقَذْتَ بِهِ مِنَ الْحَيْرَةِ، وَأَرْشَدْتَ بِهِ مَنِ اهْتَدىٰ، وَزَكَّيْتَ بِهِ مَنْ تَزَكَّىٰ، فَصَلِّ عَلَيْهِ أَفْضَلَ مَا صَلَّيْتَ عَلَىٰ أَحَدٍ مِنْ أَوْلِيائِكَ، وَبَقِيَّةِ أَوْصِيائِكَ، إِنَّكَ عَزِيزٌ حَكِيمٌ.
...
شیرینی نارگیلی بدون داغ زدن با دستور خانم سراجی
آرام۶۹
۱۶
#یا_ضامن_آهو
#گل_نرگسها

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِیِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِیِّ النَّقِیِ‏ وَ حُجَّتِکَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّیقِ الشَّهِیدِ صَلاَةً کَثِیرَةً تَامَّةً زَاکِیَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً کَأَفْضَلِ مَا صَلَّیْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِیَائِکَ‏.
 بارالها درود و رحمت فرست بر على بن موسى الرضا پسندیده پیشواى پارسا و منزه. و حجت تو بر هر که روى زمین است و هر که زیر خاک بسیار راستگو و شهید. درود و رحمتى فراوان و کامل و با برکت و متصل و پیوست و پیاپى و دنبال هم همچون بهترین رحمتى که بر یکى از اولیائت فرستادى.
...
کیک یخچالی با دستور استاد سراجی
آرام۶۹
۱۴
#گل_نرگسها
#استاد_سراجی
این پست رو فقط به عشق استاد سراجی گذاشتم که یادی ازشون کنم ،که واقعا جاشون خالیه که انشاءالله زودتر در پیج جدیدشون پر انرژی تر شروع به فعالیت کنند و روز به روز موفق تر باشند.
...
برای بانو سراجی
آرام۶۹
۲۳

برای بانو سراجی

۱۱ اردیبهشت ۰۲
#معلم_ای_آیت_عشق
#استاد_نوشین_سراجی
استاد عزیزم روزتون مبارک
این پست رو با احترام تقدیم میکنم به شما ،که این تنها کاری بود که از دستم برمیومد برای جبران محبت و تلاش بی وقفه شما در پکیج های آموزشیتون که با هزینه کم در اختیار ما هنرجوها قرار دادین،من به شخصه شرایطش نداشتم وگرنه من هم مثل خیلی از هنرجوها با آموزش کامل وبی نقص شما وارد بازار کار شده بودم.جدا از آموزش خوبتون ،به قدری با انرژی هستین که به ما روحیه میدین،بدون اغراق به قدری تو ویس هاتون با انرژی حرف میزنین که دلم میخواد بارها و بارها گوش بدم،انشالله روز به روز موفق تر بشید،و کارتون وسعت بیشتری پیدا کنه و تعداد پاپیونی های قناد زیر دست شما بیشتر شود.و دستتون رو از راه دور میبوسم ،به امید روزی که انشاءالله روزی شما رو از نزدیک ببینم.
هم چنین تشکر میکنم از دقت شما در انتخاب مربی و مدیرهای گروه که اینقد دلسوز ومهربون هستن،من خودم با خانمها طاعتی،احمد پور،فاطمی ورجبی برخورد داشتم که ازشون تشکر میکنم.
...
کیک شکلاتی فوری
آرام۶۹
۱۵

کیک شکلاتی فوری

۵ اردیبهشت ۰۲
#گل_نرگسها
#عیدسعیدفطر
سلام دوستان ،من هنرجوی کلاس مقدماتی ،پیشرفته1،شیرینی و افطار وسحر با آموزش خوب خانم سراجی بودم ،شاگرد زرنگ کلاس نبودم ولی هردستوری از آموزشهای خانم سراجی درست کردم بی نقص وعالی بودن ممنونم از ایشون. از کیک شکلاتی فوری نگم براتون که عالی بود .
وبا افتخار عضو گروه گل نرگسها 2هستم زیر نظر مدیر گلمون خانم نگار احمدپور،که می تونین برای ثبت نام به ایشون در ایتا مراجعه کنید.09167218824
...
خیرات امیرالمومنین
آرام۶۹
۷

خیرات امیرالمومنین

۲۴ فروردین ۰۲
#دختران حیدری
#گل_نرگسها
#حلوا_نذری
علی(ع)مظلوم ترین شهید محراب است
علی(ع)یعنی افتخار شیعه بودنم
تمام خدا را در علی(ع)دیدم
علی(ع) رفت و عدالت از جهان رخت بر بست
زندگی بی علی(ع) نماز بی وضوست.
...
شیرینی نارگیلی بدون داغ زدن
آرام۶۹
۱۳
#گل_نرگسها
شیرینی نرم و خوشمزه ترکدار که با دستور راحت خانم سراجی بدون داغ زدن درست کردم یعنی عالی تر از عالی بود.بارها شیرینی نارگیلی با دستورهای مختلف امتحان کردم ولی هر دفعه یه مشکلی داشت و مورد پسندم نبود ،ولی این سری بدون ایراد بود ،ممنون خانم سراجی عزیز.
...
کلوچه سیب
آرام۶۹
۱۰

کلوچه سیب

۱۸ اسفند ۰۱
#سلام_فرمانده
در سایه امام زمان عمرمان گذشت
باشد که در دولت او نوکری کنیم.
اللهم عجل لولیک الفرج
کلوچه های سیب خوشمزه رو با دستور خوب خانم سراجی درست کردم ،خیلی نرم وپوک و خوشمزه بود ،تا حالا هر دستوری از ایشون رو امتحان کردم عالی بوده ،میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر برای ثبت نام کلاسهای خانم سراجی به خانم احمد پور عزیز در ایتا مراجعه کنید.09167218824
...