مهفا
مهفا

دستور پختی یافت نشد

کرم خرما
مهفا
۳۰

کرم خرما

۲۹ مهر ۹۷
شیرینی متعادلی داشت.زمان تهیه اش ده دقیقه بود و آسونترین دسری که درست کردم. ممنون از دوست عزیزی که دستور تهیه اش رو ارسال کرده بود.
...
کشک بادمجان کبابی
مهفا
۱۷
من که عاشق بادمجونم و این غذا رو هم دوست داشتم. نکاتی که من رعایت کردم این بود : بادمجونای کبابی رو ساتوری کردم. سیر رو بعد از اضافه کردن بادمجونا به پیازداغمون اضافه کردم چون اگه سیر مستقیما تفت بخوره مزه بدی داره. بادمجونام رو حدود یک ربع با پیازداع وسیر تفت دادم . نکته ی آخر اینکه من نعناداغ رو از آخر روی بادمجون میریزم چون اینجوری طعم و عطر بهتری داره.
...
دسر زعفرانی (پاناکوتای زعفرانی)
مهفا
۶
طعم جالبی داشت .
...
کتلت مرغ
مهفا
۹

کتلت مرغ

۱۸ مهر ۹۷
تجربه ی خوشمزه ای بود.نکاتی که من رعایت کردم این بود که حتما آب پیاز و سیب زمینی رو بگیرین. و با حرارت کم سرخ کنید چون تمام مواد خام هست.
در کل از اون غذاهاست که رفت تولیست همیشگی ها....
...
دسر بستنی
مهفا
۹

دسر بستنی

۱۷ مهر ۹۷
انصافا دسر فوق العاده ای بووود. به شدت پیشنهاد میکنم امتحانش کنید.
...
كرم كاستارد
مهفا
۵

كرم كاستارد

۱۵ مهر ۹۷
دوستان خوبم کاسترد یک دسر فوری و خوشمزه اس. من یک ق غ ژلاتین و یک ق غ کاکائو به همین دستور اضافه کردم. خیلی عالی بود مزه دنت شکلاتی میداد.
...
آیس پک خانگی
مهفا
۸

آیس پک خانگی

۱۵ مهر ۹۷
به نظر من خوب و خوشمزه بود. همه ی خانواده خوششون اومد. من از خامه برای تزیین استفاده نکردم از شکلات و ترافل رنگی استفاده کردم .
...
کالباس خانگی-1
مهفا
۱۴

کالباس خانگی-1

۱۴ مهر ۹۷
از اونجایی که از کالباسهای کارخونه ای اصلا خوشم نمیاد برآن شدم این مدل رو امتحان کنم. عالی و خوشمزه شده بود. ممنونم ازپاپیون. فقط نمکش کمه به نظرم باید نمکش رو 1 و 1/2 قاشق مرباخوری بزنید
...
دسر مشکوفی برای افطار
مهفا
۷
هم آسون هم خوشمزه. فقط من گلاب رو وقتی خاموش کردم اضافه کردم. نشاسته رو هم با کمی آب باز کردم بعد به شیر اضافه کردم.
...
دسر دورنگ
مهفا
۱۳

دسر دورنگ

۲۵ شهریور ۹۷
این دسر بسیار خوشمزه و آسووووون بود. فقط من از اینکه 5 ق غ ژلاتین بریزم کمی نگران بودم به همین دلیل 5 ق م خوری ریختم و خیلی خوب شد.به جای دورنگ کردن فقط از زعفران استفاده کردم.
...