عکس خوراک جوجه با جگر
Z.moradi.60
۵۷
۷۷۶

خوراک جوجه با جگر

۱ شهریور ۹۷
سلام دوستان گلم فداتون اینقدر خوبید و همیشه با لایک ها تون منو همراهی میکنید منم با وجود شما مهربونا انرژی میگیرم خیلی دوستتون دارم😍😍🤗🤗👈❤👉


واما این غذای خوشمزه و سریع که میبینید خوراک جگر مرغ هستش البته جگر مرغ رو خیلی ها نمیپسندن من خودم هم دوست ندارم ولی روی خریدش خیلی دقت میکنم که جگر مرغ تمیز و سرخ و بدون لکه و لخته بگیرم و قبل پختش ۱۰تا بیست دقیقه داخل آب میزارم با کمی نمک بمونه بعد که دونه دونه خورد و شستمش میزارم خوب آبش بره.
اول داخل تابه کمی روغن میریزم و سیب زمینی های نگینی شده را سرخ میکنم و در آخر ادویه نمک و ریحان خشک بهش اضافه میکنم کمی تاب میدوم و از تابه جمعش میکنم.
توی همون تابه پیاز نگینی رو سرخ میکنم جگرهای شسته شده رو به پیاز در تابه اضافه میکنم میزارم تا خوب آب جگر با حرارت بالا تبخیر بشه در ظرف رو نمی زارم چون داخل جگر ها خمیری شکل میشه که من اصلا دوست ندارم برای همین در ظرف رو نمی زارم خوب که آب اضافه تبخیر شد حسابی توی۵دقیقه سرخ میکنم و گوجه نگینی رو و ادویه میزنم بعد۳دقیقه زیر تابه رو خاموش میکنم و با سیب زمینی های سرخ شده سرو میکنم. ادویه هایی که من اضافه میکنم شامل زردچوبه فلفل سیاه و قرمز و پاپریکا و آویشن و پودر تخم گشنیز.
با این روش واقعا خیلی خوشمزه میشه امتحان کنید به نتیجه من می رسید...
روز و شب تون خوش دوستان گلم...


🌼🌼دعا برای سلامتی و فرج امام زمان(عج)یادتون نره خوشگل های دوست داشتنی🌼🌼
...
نظرات