عکس #دسر_موزی_شکلاتی_زهرا
chef_zahra25
۴۵
۶۴۲

#دسر_موزی_شکلاتی_زهرا

۲۴ دی ۹۷
سلام سلام حالتون چطوره؟؟ راستش پست امروزم یه جورایی من دراوردیه. اومدم کمد وسایلم رو تمیز کنم دیدم دوبسته پودینگ از خریدای قبلی بابام از کی تا حالا مونده. و از اونجایی که من اهل استفاده از این پودینگای اماده نیستم تا الان مونده تو کمدم و استفاده نشده. تصمیم گرفتم تا انقضاش تموم نشده تبدیل به دسرش کنم و تا هم یه پست اسون و خوشمزه برای شما اماده کنم هم پودینگا خورده شه و نمونه😁🤪بریم سراغ رسپیمون👇👇


#دسر_موزی_شکلاتی_زهرا

پودینگ شکلاتی و موزی هرکدام 1 بسته

بیسکوییت پتی بور 1/5 بسته

شیر 4 لیوان

موز 2 عدد

گردو به میزان دلخواه

طرز تهیه:

ابتدا دو بسته پودینگ رو به روش روی بسته اش درست میکنیم و میذاریم کمی خنک شه . سپس در ظرفی که میخوایم پودینگ رو سرو کنیم یک ردیف پودینگ شکلاتی میریزیم و روی ان بیسکوییت پتی بور میچینیم و روی ان یک لایه پودینگ موزی و سپس موز و گردو میریزیم . و باز یک لایه بیسکوییت میچینیم و تا انتها همینطور ادامه میدیم تا موادمون به پایان برسه. سپس به مدت شش ساعت در یخچال قرار داده تا بیسکوییت ها کمی نرم شوند و طعم مواد به اصطلاح به خورد هم برن. (دوستان میتونید گردو یا موز رو حذف کنید اما این دو به دسرتون طعم جذابی میدن😋)

پ.ن: من از پتی بور ساده و شکلاتی استفاده کردم.

پ.ن : اگر میخواین مثل من قالبی خارج کنین کف ظرفتون رو سلفون یا مشما فریزر پهن کنید و لایه اول رو پودینگ نریزید و اول بیسکوییت بچینید.

پ.ن: من برای تزیین 150 گرم خامه صبحانه رو روی حرارت ملایم گذاشتم و وقتی از اطراف شروع به جوش های ریز زد 100 گرم شکلات تخته ای کارات تلخ رو اضافه کردم و مدام هم زدم تا شکلات با گرمای خامه اب شه و سپس روی دسر رو کاور کردم.

پ.ن آخری😂: خودم یه قاشق ازش چشیدم و طعمش عالی بود. بقیه خانواده خوردن هم دوست داشتن و راضی بودن. اما این دلیل نمیشه من نظرم راجب پودینگ عوض شه 😁
هرچیزی طبیعیش خَشه😜

ولی شما درست کنید و از طعمش لذت ببرید . واسه وقتایی که مهمون دارین یا جشنی دارین خیلی مناسبه😉 پیشاپیش نوش جانتون
...
نظرات