عکس سورپرایز باکس شکلاتی
فهیمه
۴۵
۱.۱k

سورپرایز باکس شکلاتی

۸ بهمن ۹۷
وقتتون بخیرو شادی و آرامش .
روز ابری و بارانیتون سرشار از حس خوب .
سپاس از همراهی دوستانی که با نگاه پر مهرشون همیشه همراهند .همیشه پر مهر 😍

باعرض پوزش از دوستانی که این کار رو قبلا لایک کرده بودند من عکس قبلی رو حذف میکنم و این رو از این قسمت ارسال میکنم تا در این بخش بمونه .
راستش موقع ارسال عکس قبلی اصلا درصدد ارسال رسپی نبودم به علت درخواست دوستان طرز تهیه رو به اشتراک گذاشتم .
این قلبهای خوشگل شکلاتی تو پیجای زیادی در اینستا به اشتراک گذاشته شده ، من هم این کار زیبا رو تقدیم به نگاه زیبا و پر مهرتون میکنم.
ایده اولیه ی این باکس شکلاتی از خانم شیخی بانوی بسیار هنرمند لیدی کیکی هستند که من موقع تایپ رسپی فراموش کردم از ایشون اسم ببرم و اینجا نوشتم که قدر دان لطفشون بشم .

دوستای گلم این روزا تو بیشتر پیجا متداول شده که کپی با ذکر منبع و از این دست حرفا...
برام همیشه سواله که اگه تجربه تون رو به اشتراک گذاشتید چرا از اینکه دیگران از شما یادی نکنند دلخور میشید با توجه به اینکه بیشتر رسپی های اشتراک گذاری شده دستور پایه و اولیه اش مربوط به شف های مطرح هستند !!!! و تو گوگل هم موجوده و خود شماهم این رسپی رو از جایی دریافت کردید ..کمی مهربانتر باشیم ..
ودیگه اینکه در مورد تنوع ایده دیزاین ها و رسپی ها در پیج ها و کانال های تلگرامی واقعا تو خاطر آدم نمیمونه که چیو کجا دیده البته به شدت مخالف اون عده ای هستم که عکس و فیلم های دیگران رو برش میدن و به اسم خودشون به نمایش میزارن کاش کمی با وجدانتر باشیم .

خدا مراقب خودتون و قلبهای پر مهرتون .
و یه تشکر ویژه از دوستان پر مهری که که بزرگواری میکنن و پیج من رو با دوستان به اشتراک میگذارند و معرفی میکنندشادو سعادتمند باشید 😍😍😘😘

و در آخر هم سپاس از نگاه زیبا و پر مهرتون .در پناه خدای مهربون .
...
نظرات