عکس چهار قنادی اصفهان 
و پنج گام تا عید 99
رضوانک
۰
۱.۴k

چهار قنادی اصفهان و پنج گام تا عید 99

۲۵ دی ۹۸
عشققااا حالدون خوبس؟؟؟لطفا ورق بزنین.اینو توی دستور پختام دادم بعدا ببینین طرز تهیه شو.آی لاو یو شومااااا

پنج گام خانه تکانی

خانه تکانی شب عید، از کارهاییست که برخلاف اسمش نباید "شب عید" انجام شود، بلکه باید از مدت‌ها قبل از رسیدن لحظات سال تحویل انجام شده باشد. علاوه بر کار نظافت، کارهای دیگری هم هست که باید از اوایل بهمن تا آخر تعطیلات نوروزی انجام شوند: تهیه هدیه و لباس و یا لوازم ، نوشتن و ارسال کارت تبریک، شیرینی پزی و خرید بعضی از خوراکیها و در کل "خرید شب عید" و پذیرایی از مهمان‌ها

خوب حالا چطور برای خانه تکانی وقت بگذاریم؟

_مرحله اول؟ خانه تکانی را قبل از دوران پر تنش آخر فصل انجام دهید. به این ترتیب کار را بدون عجله و فشار روحی انجام می‌دهید و به اندازه کافی برای پروژه‌های وقت گیری مانند تغییر دکوراسیون یا برق انداختن لوازم فلزی زمان خواهید داشت.

_قبل از اینکه شروع کنید، فهرستی از تمام چیزهایی که باید تمیز شوند یا اینکه تعویض و خریداری شوند، تهیه کنید.

_ کارها را بر اساس هر اتاق تقسیم کنید و زمانی برای هر کار در نظر بگیرید. به این ترتیب می‌توانید بسته به زمان لازم برای هر کار، حتی از زمان‌های اضافه بسیار کوتاه مانند پخش آگهی در تلویزیون نیز استفاده کنید و مثلا چند تکه لباس را در ماشین لباسشویی بریزید. هنگامی که به تدریج هر مورد موجود در فهرست را علامت می‌زنید، حس بسیار خوبی به شما دست می‌دهد و احتمال اینکه کارتان را تمام و کمال انجام دهید بسیار بیشتر خواهد بود.

_از افراد خانواده کمک بگیرید.

_ گاهی میانبر بزنید و خوش بگذرونید.


#پولکی #چار_قنادی#چهار _قنادی #چای _قنادی #اصفهان#رضوانک
...