عکس کیک گوشت

کیک گوشت

۳ اردیبهشت ۹۹
🌻🌻🌻﷽🌻🌻🌻

✅چقدر ساده میشه دل کسی رو شکست!؟!!!....

✍مراسم تشیع جنازه یکی از آشنایان در یک روز سرد پاییزی در گورستان بودم. نوه متوفی اصلا گریه نمی‌کرد و محزون هم نبود. سال‌ها این موضوع برای من جای سوال بود با این‌که او سنگ‌دل هم نبود.

بعدها از او علت را جویا شدم، گفت: پدر بزرگ من هر چند انسان بدی نبود ولی روزی یاد دارم، عید نوروز بود و به نوه‌های خود عیدی می‌داد و ما کودک بودیم، ما نوه دختری او بودیم و او به نوه های پسری‌اش 1000 تومنی عیدی داد ولی به ما 200 تومنی داد و در پیش آن‌ها گفت: پدربزرگ اصلی شما فلانی است و بروید و از او شما 1000 تومنی عیدی بگیرید. این حرکت او برای همیشه یاد من ماند و من تا زنده‌ام او را پدربزرگ و خودم را نوه او هرگز نمی‌دانم.

برای نفوذ در دل‌ها شاید صد کار نیک کم باشد ولی برای ایجاد نفرت ابدی، یک حرکت احمقانه کافی است. و بدانیم کودکان هرچند در مقابل محبت ما توان تشکر ندارند و خجالت می‌کشند و در برابر تندی و بی‌احترامی ما، از ترس ما توان عکس‌العمل ندارند و سکوت می‌کنند، ولی آن‌ها تمام رفتار ما را می‌فهمند و محبت‌ها و بدی‌های ما را می‌بینند و می‌دانند و برای همیشه در ذهن خود حفظ می‌کنند و زمانی که بزرگ شدند، تلافی می‌کنند.

این کیک گوشت خوشمزه توی کیک پز درست شده😊
پ.ن
آغا این در خانه بمانیم جدی بگیرید چه خبره آخه همه رفتن بیرون😣بخدا ماها که نشستیم تو خونه دل داریم مثل شما ولی تحمل میکنیم که بهتر بشه شرایط ...... من الان ۷۰ روزه بیرون نرفتم شب عید فقط رفتم خونه مادر شوهر عیدی بچه ها وخودم گرفتم برگشتم😆😆😆حاضر بودم کرونا بگیرم ولی عیدیم نپره😝😝😝
الان من صورتم شبیه کیوی شده😅😅اخه چجوریاست بعضی ها صورتشون کیوی نشده 😩😜
تازه رضا گاهی وقتااا اشتباهی بهم میگه بابا😆😆😆
یعنی اگه دیدی یه خانم سیبیل نداره بدون در خانه نمانده😁😁😁ورفته ارایشگاه👌😀😅


شادباشیدددددنازبانوهاااا🙌🙌🙌🌷
...
نظرات