عکس کیک عریان
نرجس بانو☘️
۵۰۷
۱.۳k

کیک عریان

۱۲ دی ۹۹
سلام😌 اگه دوست داشتین ورق بزنین ❤
سال جدید میلادی رو تبریک میگم ❤😘
دختر خوبم درود!
تولدت مبارک.❤
چقدر خوشحالم که امروز جشن تولد تو است و چقدر حرف دارم که دراین روز برای تو بگویم. حرف‌هایي که شاید برای تو هم جالب و جذاب باشند.
راستش قبل از بدنیا آمدن تو، من و پدرت از این که موجود جدیدی به زندگی‌مان پا بگذارد وحشت داشتیم؛ من از پدرت بیشتر! چون میدانستم باید نه ماه بارداری را تحمل کنم و تا دو سال شیر دادن به تو را. همیشه فکر میکردم تو که بدنیا بیایی من دیگر هرگز نخواهم توانست به علایق خودم برسم. باید با زندگی آسوده خداحافظی کنم و خودم را تمام وقت در اختیار تو قرار دهم.😌
با تمام اینها ما تصمیم به بچه‌دار شدن گرفتیم. نمی گویم تصورات قبلی‌م صد در صد اشتباه بود. اما تو را داشتن بسیار متفاوت بود با فکرهای قبل از آمدن تو و بودنت ارزشش را داشت که بخواهم از بعضی اسانی‌ها بگذرم. تو آسودگی‌هایي را از من گرفتی، دغدغه‌‌هاي‌ بیشتری آوردی و زندگی ما را معنادار کردی.
میخواهم در روز تولدت اعتراف کنم که تو چیزهای زیادی به من بخشیدی. اولینش مسئولیت داشتن بود. از وقتی که توی شکمم وول می‌خوردی و من برای این که تو خوب رشد کنی، غذاهایی که برای جنین مفیدتر است را انتخاب میکردم، فهمیدم که چقدر در قبال یک موجود دیگر مسئول بودن هم زمان سخت و شیرین است.
بدنیا که آمدی؛ وقتی تو رابا خودم بیرون می‌بردم، قداست یک مادر را احساس میکردم و نمیدانی چقدر از این که تو را داشتم، شادمان میشدم.
روزهایی کلافه و بدخلق میشدم و دلم می خواست از سختی‌هاي‌ زندگی فرار کنم، تو فسقلی با کلمات نصفه نیمه خودت، با تاتی تاتی کردن‌ها و زمین‌خوردن‌ها و حتی با بدخواب شدن‌ها و گریه کردن‌هایت مرا به زندگی واقعی برمی‌گرداندی.
همیشه تو بودی و از وقتی دنیا آمده‌اي، معنادارترین چیزی که در زندگی من و پدرت وجوددارد، لبخندهای زیبا و دوست‌داشتنی تو است. نمی دانم اگر تو نبودی، من چگونه زندگی میکردم. ممنونم که به زندگی من و پدرت روشنی بخشیدی. یک‌بار دیگر تولدت مبارک.
از طرف مامانی که بی‌نهایت دوستت دارد.❤😘
باران گلی 🤩 متولد ۹۵/۱۰/۱۲ ۲۰۱۷/۰۱/۰۱
#نفس_حبیبم #نرگس_پز #کیک_عریان #کیک_قوطی #تولد #سال_جدید_میلادی #سال_جدید
...
نظرات