عکس بژی
#قرار_معنوی

بژی #قرار_معنوی

۱۵ خرداد ۰۰
#قرار_معنوی
#امام_روح_الله_خمینی_(ره)
امام خمینی(ره):
باید دید این جمعیت کی هستند. اینها که ۱۵ خرداد رو بوجود آوردند و آنها که در ۱۵ خرداد، به طوری که مشهور است، پانزده هزار فدائی دادندو انهایی که پس از ۱۵ خرداد و ۱۵ خردادها و پس از قتل عام ۱۵ خرداد و قتل عام های دیگر در میدانها آمدند چه قشری از جمعیت بودند؟ آنهایی که ۱۵ خرداد را بوجود آوردند ، آنهایی که دنباله ۱۵ خرداد را تا امروز رساندند ، آنهایی که برای شکستن سد رژیم فعالیت کردند، آنهایی که به خیابانها ریختند و فریاد " الله اکبر" کردند، همین قشر از جامعه بودند . حق مال همین قشر از جمعیت است؛ دیگران هیچ حقی ندارند

الان کی منحرف دارد میکند مسیر ملت ما را؟ چه گروههایی هستند که ملت ما را از این مسیر میخواهند منحرف کنند؟

اینها گروههایی هستند که عده ای از آنها نمیدانند قضایا را، جاهلند؛ و عده ای هستند عالما و عامدا با اسلام مخالفند

آنهایی که جاهلند باید هدایت کرد، باید گفت به آنها که ای آقایان! که خیال میکنید به غیر از اسلام در ایران میتواند چیزی پیش ببرد، ای کسانی که گمان میکنید قدرتی غیر از اسلام رژیم را ساقط کرده است، ای کسانی که احتمال میدهید که غیر از مسلمین و غیر از اسلام کس دیگر دخالت داشته است ، شما مطالعه کنید بررسی کنید اشخاصی که در ۱۵ خرداد جان دادند، سنگهای قبر آنها را ببینید کی بودند اینها .

اگر یک سنگ قبر از این قشرهای دیگر غیر اسلامی پیدا کردید، آنها هم شرکت داشته اند .

ولی پیدا نمیکنید هر چه هست این قشر پایین است، این قشر کشاورز است، این قشر کارگر است؛ این کاسب مسلم است؛ این روحانی متعهد است. هر چه هست از این قشر است. پس ۱۵ خرداد را به تبع اسلام اینها بوجود آوردند و به تبع اسلام اینها حفظ کردند؛ و به تبع اسلام اینها نگهداری میکنند .

کسانی که گمان میکنند غیر از قدرت اسلام میتوانست یک همچو سدی را بشکند در خطا هستند .

( صحیفه امام، ج۸، ص۵۴)

جاداره از دوست عزیزم مامان رضا و زینب تشکر کنم بخاطر کپشن زیباشون
اینم لینک پیجشون
https://sarashpazpapion.com/user/5cd471d971e882.57190008
...
نظرات