عکس مارمالاد و رانی هلو
sepide
۱۱۹
۱.۲k

مارمالاد و رانی هلو

۶ مرداد ۰۰
سلام دوستان خوبم عیدتون مبارک الهی درسایه مولا علی علیه السلام همیشه سلامت باشید💚

شيشه ی عمرِ خوزستان قبلا با جنگ ترک برده بود و هر كسی كه آمد با پا روی ترك فشار داد و داد تا آن را بشكند و نتوانست. چون مردم محكم تر از آن بودند كه به اين راحتی ها بگذارند و نجيب تر از آن كه صدايشان از اعتراض بلند شود. اما وقتی رنج لبريز ميشود، همان آدم هایی كه برای ناحق شدنِ حق، روزی قسمتی از وجودشان را، فرزندشان را، برادرشان را، از دست دادند اينبار هم برای حداقل حق شهروندی خود داد ميزنند. داد ميزنند كه ساكت باش آدم ضد نظام، در حالی كه فراموش كرده اند كه خوزستان پول ِ اين نظام را ميدهد. خبرنگار بيست و سی ميگويد اوضاع خوزستان آنقدر هم بد نيست و مردم دروغ ميگويند در حالی كه فراموش كرده است كه از صداقت و مهمان نوازيشان در روز هایی كه ميزبان راهيان نور بودند تعريف ميكردند. هر كسی آمد و به اين شيشه ضربه زد. هور العظيم را خشك كردند و سرفه امان خوزستان را بريد، و حالا بی آبی، فرياد مردم صبور خوزستان را هم در آورده.
خوزستان مادرِ اين كشور است، بيشتر در آمد كشور از صدقه سر حضورش است، چند هزار جوان پيش مرگ آرامش آقايان بالا دست در همين خاك شده اند اما هميشه اين مادر مورد بي مهری فرزند بوده است.
آقايان؛ خوزستان با کمک مردم خودش را هم از اين دردسر نجات ميدهد و روی پای خودش دوباره می ايستد اما نفرينِ اين مردم هميشه دنباله ی شما و نسل های بعدتان خواهد بود.

#خوزستان_آب_ندارد
...
نظرات