عکس آش یزدی محرم
یا علی (ع)
۴۷
۴۵۴

آش یزدی محرم

۲۹ مرداد ۰۰
#قرار_معنوی لطفا کپشن رو مطالعه کنین
#شهید_مدافع_حرم_شهید_هادی_باغبانی
سلام دوستای خوبم ❤️ عزاداری هاتون قبول باشه این هفته رو با شهید مدافع حرم هادی باغبانی همراه شدیم ... سالگرد شهادت شون امسال با روز عاشورا مصادف شد🥀 شهید باغبانی جزو اولین شهدای مدافع حرم هستند... بریم زندگی نامه مختصری ازشون بخونیم:
شهید هادی باغبانی در سال هزار و سیصد و شصت و دو در روستای دار بدین روشن بهنمیر، از توابع شهرستان بابلسر متولد شد. وی فرزند سوم خانواده بود. پدرش که کارمند راه‌آهن بوده بعد از تولد هادی، به بندر ترکمن منتقل شد و هادی دوران کودکی خود را تا شش سالگی در بندر ترکمن گذراند.
پس از انتقال پدر به فیروزکوه، هادی درسش را در فیروزکوه ادامه داد و پس از پایان دوره متوسطه، در رشته حسابداری در دانشگاه فنی کرج پذیرفته شد اما پس از مدتی تغییر رشته داده مدرک کارشناسی در رشته ارتباطات اجتماعی را از دانشگاه بوعلی تهران اخذ کرد.
علاقه هادی به هنر و به‌خصوص مستندسازی موجب شد که به این راه کشیده شود.
او سابقه چند سال فعالیت مستندسازی در حوزه هنری، روایت فتح و صداوسیما داشت و این سال‌ها با اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی همکاری می‌کرد.
پدر این شهید بزرگوار بعد از بازنشستگی به ‌اتفاق خانواده به بابلسر عزیمت کرد اما هادی برای کار و تحصیل در تهران ماند.
شهید باغبانی، در سال هزار و سیصد و هشتاد و هشت ازدواج کرد که حاصل این ازدواج یک دختر به نام رضوانه است که در هنگام شهادت پدر تنها سه سال داشت.
شهید هادی باغبانی، خبرنگار و مستندسازی بود که از ابتدای نبرد سوریه به همراه یک گروه از مستندسازان ایرانی برای ثبت دقیق جنایات سلفی‌ها و تکفیری‌ها در این کشور حضور پیدا کرده بود، در تاریخ بیست و هشت مرداد نود و دو، در آخرین جنایت گروه‌های تروریستی مخالفان حکومت بشار در درگیری‌های مناطق حاشیه‌ای دمشق توسط تروریست‌های تکفیری جبهه النصره به شهادت رسید.
🥀پیکر مطهر شهید هادی باغبانی ابتدا در تاریخ سی مرداد نود و دو، در محل سکونت سابق وی در محله حکیمیه تهران و سپس در تاریخ سی و یک مرداد سال نود و دو، در زادگاه وی، شهرستان بابلسر و با حضور گسترده و حماسی امت حزب‌الله تشییع و در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم (ع) این شهرستان به خاک سپرده شد.🌷
از تمام دوستای مهربونم که با قرار همراهی میکنند خیلی ممنونم زیارت کربلا نصیب مون ان شاء الله 🤲
#قرار_معنوی
#شهید_مدافع_حرم_شهید_هادی_باغبانی
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
#لبیک_یا_حسین
#یا_علی
...
نظرات