عکس کیک قهوه
رویا۱۳۴۸
۰
۱.۲k

کیک قهوه

۳ اسفند ۰۰
سلام بر بانوان فعال و مشغول نظافت
ممنون که مثل همیشه بنده را حمایت میکنید
خدا را شکر که دوستانی چون شما دارم
خوشحال میشم کپشن مطالعه نمایید
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
❣زنان مردان را به رستگاری می‌رسانند

🌼🍃عالمی تعریف می‌کرد شبی در ماه مبارک رمضان خوابی عجیب دیدم، در خواب نام وشماره موبایل مردی به من داده شد و مکلف شدم چون استطاعت دارم او را به حج عمره ببرم از خواب پریدم وفکر کردم فقط خوابی بوده، دو باره خوابیدم باز همان خواب عیناً برایم تکرار شد وتا سحر سه بار مکلف به انجام ا این تکلیف شدم.

🌼🍃صبح پس از بیداری شماره موبایلی که دیگر حفظم شده بود را گرفتم و از آن طرف مردی با صدای خواب آلود جوابم را داد از او پرسیدم شما فلانی هستی گفت :بله گفتم لطفا آدرس منزلتان را بدهید تا خدمت برسم. مرد که تعجب کرده بود، پرسید به چه منظوری گفتم :امر خیر دیگر ادامه نداد وآدرس را برایم خواند و من یاداشت کردم فوراً به طرف منزل آن مرد رفتم.

🌼🍃وقتی به درب منزل آنها رسيدم و زنگ را زدم مردی تقربیا مست و سرخوش درب را به رویم باز کرد، تعارف کرد من هم وارد شدم. ودر حضور زن و بچه هایش جریان خواب وحج عمره را برایش تعریف کردم قهقهه ی مستانه ی زد گفت :مرا چه به حج، منی که یک روز را بی مستی سر نکرده ام وشاید بیشتر از چند بار نماز نخواندم، حالا به عمره بروم.و مستانه به خنده اش ادامه داد.

🌼🍃مدتی منتظر شدم تا مستی از سرش پرید مسأله و درخواست خود را دو باره برایش بیان کردم ولی از اوانکار از من اصرار، بالاخره به کمک همسرش او را راضی به همراهی خود کردم.

🌼🍃در مکه و مدینه منوره همه ی آداب حج را بجا آوردیم و این بنده خدا در این مدت مشغول راز و نیاز با خدای متعال بود وبیشتر از دیگران نماز می‌خواند، در آخرین روز حج وداع با مکه مکرمه در صحن با هم بودیم و اتوبوس در ایستگاه منتطز ما بود آن مرد از من در خواست کرد اجازه بدهم دو رکعت نماز بخواند من هم قبول کردم او به نماز ایستاد و من هم درکنار او شروعِ به نماز خواندن کردم،

🌼🍃 نماز من تمام شد او هنوز سر از سجده آخر بر نداشته بود فکر کردم شاید سجده اش را طولانی کرده من منتطزش ایستادم اما او سر از سجده برنداشت در کنارش زانو زدم و دست بر شانه اش گذاشتم ولی او در حال سجده معبودش در بهترین مکان روی کره زمین به لقای پروردگارش رسید و در شریف ترین قبرستان مدفون شد.

🌼🍃 واین سوال من را که چکار کرده که به این مکان طلبیده شده تا توبه کند بی جواب گذاشت و من به شهر و دیار خود بازگشتم ودر اولین فرصت هم برای عرض تسلیت و هم یافتن جواب سوال به دیدار خانواده آن مرد رفتم.

🌼🍃از همسرش پس از عرض تسلیت پرسیدم شوهر شما کمترین نماز را خوانده بود و بیشتر اوقات در حال مستی بوده چرا به این سفر طلبیده شد تا توبه کند و رستگار شود. همسرش گفت :بله او خیلی کم نماز می خواند ولی در منزل همیشه با من وفرزندانم بهترین رفتار را داشت ودر بسیاری از کارهای منزل کمک کار من بود.

🌼🍃 همچنین در همسایگی ما زنی با چند دختر یتیم زندگی می کند همسر من هر غذا و میوه یا حتی اگر یک کیلو گوشت برای ما می خرید، همان مقدار را نیز برای آنها تهیه می کرد، من تنها این دو عمل را از او دیدم.

🌼🍃آری خداوند متعال اینگونه رفتار کسی را که با همسر وخانواده اش محترمانه برخورد کند ودوستدار و یار آنها باشد و به فقرا کمک کند. مورد لطف و رحمت خود قرار می دهد:

#انواع_کیک#کیک_قهوه#عصرانه_زمستانی#دستور کاربر گرامی ساهره عزیز💝
...