عکس شیرینی مغزدار گردویی
خورشیدطلایی
۵۵
۱.۳k

شیرینی مغزدار گردویی

۲۴ اسفند ۰۱
#شیرینی#شیرینی_مغزدارگردویی🤎

🍀(دوستان مهربانم کپشن بینهایت عالیست لطفا منت بگذاریدوتا آخرمطالعه کنید .پیشاپیش سپاسگزارم 🙏🏻🥰)🍀
🤎💛🌻🦋🤎💛🌻🦋🤎💛🌻🦋🤎💛🌻🦋🤎💛🌻
🌺بسم الله الرحمن الرحیم 🌺
🌸اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم واهلک اعداهم 🌸
درود وسلام به همراهان عزیزم 🖐🏻😍😍😍😘😘😘
ان شاءالله که چهارشنبه سوریتون به مبارکی سپری شده باشه وامیدوارم تمام غم وغصه ،گرفتاریها وتلخکامیهاتون در آتیش 🔥🔥🔥چهارشنبه سوری بسوزه وبه جاش سلامتی وشادی ،فراوانی وبرکت ورحمت الهی جایگزین دروجود نازنینتون بشه اونجوری که ان شاءالله درسال جدید فقط وفقط شیرین کامی سهم قلب ❤پرمهرتون باشه 😍😍😍
💖🤲🏻الهی آمین یارب العالمین 🤲🏻💖
🤎💛🌻🦋🤎💛🌻🦋🤎💛🌻🦋
خوب اینم از شیرینی مغزدارگردویی من که برای شب چهارشنبه سوری تهیه کردم وباخوردن این شیرینیها شیرین کامی شب چهارشنبه سوری رابه خانواده عزیزم هدیه کردم .🥰🔥🔥🔥
یک شیرینی فوق العاده خوشمزه وخوش عطروبو باطعم گردو ودارچین 😋😋😋

🤎💛🌻🦋🤎💛🌻🦋🤎💛🌻🦋

📢📢📢لطفا با توجه کامل مطالعه کنید 🙏🏻🥰
💚🍀☘️باشدکه دعای خیر امام زمان (عج)شامل حالتان ☘️🍀💚

#چهارشنبه_سوزی‌های قرآنی

قبل از اینکه در آتش قهر الهی بسوزیم، بیائید یک #چهارشنبه_سوری بگیریم و این چهار تا را بسوزانیم:

🔥۱. اشتباهات خود را بسوزانیم:

♨️ هر فردی در زندگی خود، خواه ناخواه اشتباهاتی را مرتکب شده، و این اشتباهات همانند چوب‌های تنومندی در زندگی انبار شده، و موجب بسیاری از مشکلات برای خود و اطرافیان می‌شود. برای سوزاندن این اشتباهات و برگزاری یک مراسم چهارشنبه سوری، اشتباهات خود را جبران و از انجام مجدد آن توبه کنیم:

◀️ یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا تُوبُوا إِلَى اللَّهِ تَوْبَةً نَصُوحاً عَسى رَبُّکُمْ أَنْ یُکَفِّرَ عَنْکُمْ سَیِّئاتِکُمْ وَ یُدْخِلَکُمْ جَنَّاتٍ تَجْری مِنْ تَحْتِهَا الْأَنْهار (تحریم/۸)

👈 اى کسانى که ایمان آورده اید، به درگاه خدا توبه اى راستین کنید، امید است که پروردگارتان بدی‌هایتان را از شما بزداید و شما را به باغ هایى که از زیر درختان آن جویبارها روان است درآورد.

🔥۲. #کینه‌ها_و_نفرت‌ها را بسوزانیم:

♨️ هر از چند گاهی یک مراسم چهارشنبه سوری بگیریم، و همه کینه ها و نفرت ها را کاملاً بسوزانیم. با این کار زندگی به کام همه بسیار شیرین می شود. و همیشه دعا کنیم که خدایا:

◀️ وَ لا تَجْعَلْ فی قُلُوبِنا غِلاًّ لِلَّذینَ آمَنُوا رَبَّنا إِنَّکَ رَۆُفٌ رَحیمٌ (حشر/۱۰)

👈 خدایا! در دل‌هایمان نسبت به کسانى که ایمان آورده اند، هیچ گونه کینه‌اى مگذار. پروردگارا، راستى که تو رئوف و مهربانى.

🔥۳. #گناهان_و_زشتی‌ها را بسوزانیم:

♨️ راه‌های زیادی برای سوزاندن گناهان و زشتی‌ها وجود دارد. خداوند متعال یکی از بهترین اعمال برای سوزاندن گناهان و بدی ها و زشتی ها از وجود انسان ها را، کمک به مستمندان و فقیران می داند. با کمک به نیازمندان بخشی از گناهانمان را بسوزانیم:

◀️ إِنْ تُبْدُوا الصَّدَقاتِ فَنِعِمَّا هِیَ وَ إِنْ تُخْفُوها وَ تُۆْتُوهَا الْفُقَراءَ فَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ وَ یُکَفِّرُ عَنْکُمْ مِنْ سَیِّئاتِکُمْ وَ اللَّهُ بِما تَعْمَلُونَ خَبیرٌ (بقره/۲۷۱)

👈 اگر #صدقه ها را آشکار کنید، این، کارِ خوبى است، و اگر آن را پنهان دارید و به مستمندان بدهید، این براى شما بهتر است؛ و بخشى از گناهانتان را مى زداید، و خداوند به آنچه انجام مى دهید آگاه است.

🔥۴. بدی‌ها را به وسیله خوبی‌ها بسوزانیم:

♨️ اگر در زندگی افرادی به ما بدی کرده‌اند، این بدی‌ها را با خوبی کردن متقابل به آنها از بین ببریم، تا در سایه‌سارِ این لطف و بزرگواری ما، افراد نیز از بدی‌های خودشان نسبت به ما پشیمان شوند:

◀️ وَ لا تَسْتَوِی الْحَسَنَةُ وَ لاَ السَّیِّئَةُ ادْفَعْ بِالَّتی هِیَ أَحْسَنُ فَإِذَا الَّذی بَیْنَکَ وَ بَیْنَهُ عَداوَةٌ کَأَنَّهُ وَلِیٌّ حَمیمٌ (فصلت/۳۴)

👈 و نیکى با بدى یکسان نیست. بدى را با آنچه که بهتر است دفع کن. آنگاه کسی که میان تو و میان او دشمنى است، گویى دوستى یکدل مى گردد....

📝 کانال#حس_زیبای_زندگی

@hese_zibaye_zendegi
🤎💛🌻🦋🔥🤎💛🌻🦋🔥
💚🤲🏻 اللّهُمَّ عجل لولیک الفرج بحق بانو زینب کبری (س)🤲🏻💚
...
نظرات