عکس #ساندویچ_سرد
محیا حمیدزاده
۱۲۳
۱.۳k

#ساندویچ_سرد

۲ مرداد ۰۲
الهی شکر که امروز صبورترم و آرام‌تر و قدردان داشته‌ها و دستاوردها و هر جزئیات خوشایندی که می‌بینم و مرا به یاد تو می‌اندازد. الهی شکر که خیلی وقت‌ها قوی بودم و از پسِ دشواری‌ها و ناملایمتی‌های بسیاری برآمدم و به قدری در خویشتنداری و سکوت، روزهای سختم را پشت‌سر گذاشتم و از کسی کمک نخواستم که در ذهن آدم‌ها اینگونه ترسیم شده که من هرگز هیچ مشکلی نداشته‌ام و تمام مسیرها برای من هموار بوده! الهی شکر بابت اراده‌ی مستحکمی که به من بخشیده‌ای؛ منی که سخت باور دارم حتی بالاترین توانایی‌ها هم بدون چاشنیِ اراده، هیچ‌اند، هیچ! من باور دارم که خواستن، توانستن نیست! خواستن و سخت تلاش کردن و دوام آوردن، توانستن است...
الهی شکر که هر صبحی که چشم گشودم، به خودم قول دادم امروز هم آدمِ تسلیم‌نشونده و تلاشگری باشم و مطمئن شوم که هرگز در بی‌عملی و بطالت و رکود نزیسته‌ام.
الهی شکر بابت همه چیز، برای اینکه حواست به من بوده همیشه و از میان اینهمه انسان، خوب‌ترینشان را مقابل راهم گذاشته‌ای و برای هر نوری که به هرشکلی به جهان من فرستاده‌ای و به من قوت قلب بخشیده‌ای.
الهی شکر که هربار با تو حرف می‌زنم و روح و جانم قرار می‌گیرد و الهی شکر که تو خدای منی، در بهترین حالتی که یک خدا می‌تواند باشد...

#نرگس_صرافیان_طوفان


طرز تهیه به صورت مرحله به مرحله در عکسهای پنجم به بعد .اگر باز هم سوالی داشتید در خدمتم .پیشنهاد میکنم حتما این ساندویچ خیلی خوشمزه رو امتحان کنید خیلی خوشمزه و در عین حال طرز تهیه ی راحتی داره .
در میان انواع ساندویچ موجود در دنیای آشپزی، ساندویچ‌های سرد از بهترین‌ها هستند. روش آماده سازی سریع آن‌ها از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از این مواد غذایی به شمار می‌رود. ساندویچ یک غذای بین‌المللی است که در هر کشوری بسته به فرهنگ‌ها و سنت‌های آشپزی آماده سازی می‌شود. تهیه و آماده سازی آن بر اساس دستورالعمل‌های مختلف آشپزی به سادگی صورت می‌گیرد. در واقع هر کس می‌تواند، با مواد غذایی در دسترس خود یک ساندویچ سرد خوش طعم آماده کند.
ساندویچ سرد از خوشمزه‌ترین خوراکی جاتی است که در سر تا سر کشور ما مورد استفاده قرار می‌گیرد و انواع و روش‌های آماده سازی متفاوت و متنوعی دارد. در واقع با استفاده از روش‌های آماده سازی مختلف، مدل‌های متنوعی از این ساندویچ‌ها آماده سازی می‌شوند.
یکشنبه یک مرداد ۱۴۰۲
...
نظرات