عکس لوبیا پلو
محیا حمیدزاده
۱۱۷
۱.۳k

لوبیا پلو

۲۷ مرداد ۰۲
گاهی واقعا یک سریال یا کتابِ خوب، بزرگترین دلخوشی و پناهگاه آدم‌هاست. این را فقط کسانی می‌فهمند که یک روز عصر، بعد از کلی خواستن و دویدن و نرسیدن و در نهایت استیصال و خسته از اضطراب‌های مدام، پناهنده شده‌اند به کنجی، برای خودشان چایی ریخته‌اند و فیلم یا سریالی گذاشته‌اند و نشسته‌اند به تماشای داستانی که داستان خودشان نیست. یا کتابی باز کرده‌اند و محو کلماتی شده‌اند که کلمات خودشان نیست و از جملاتی حظ وافر برده‌اند و اطلاعات و اتفاقات خوشایندی به ذهن خسته و ناامیدشان سپرده‌اند و برای دقایق و ساعاتی فراموش کرده‌اند که کجای کار ایستاده‌اند و دنیا چقدر به آن‌ها سخت گرفته!
این را فقط آن‌‌هایی می‌فهمند که شده حتی یک‌بار؛ از حقایق تلخ زندگی به امنیت خیالیِ فیلم‌ها و کلمات و کتاب‌ها پناه برده‌اند...

#نرگس_صرافیان_طوفان

_
دوستان عزیزم لینک طرز تهیه ی این خوشمزه رو برای شما میزارم قبلاً به صورت مرحله به مرحله نوشتم حتما به لینک مراجعه کنید و این مدل رو امتحان کنید فوق العاده خوشمزه هست .
https://sarashpazpapion.com/picture/e62a1abb2ef04528a84cd319bbcf71a6
_

لوبیا پلو از غذاهای سنتی و اصیل ما ایرانی هاست که به روش های مختلفی درست میشود .
جالبه بدونین که خیلی از شهرهای ایران هم لوبیا پلو رو به روش خاص خودشون درست می کنن. مثلا لوبیا پلو شیرازی با لوبیا چشم بلبلی و شوید درست میشه که با لوبیا پلوهای عادی کاملا فرق می کنه. راستی هر روشی رو برای درست کردن لوبیا پلو انتخاب می کنید می تونید اون رو به صورت لوبیا پلو دمی (کته) درست کنید که سریع تر آماده بشه. امروز می خوام یه روش جدید برای درست کردن لوبیا پلو رو بهتون یاد بدم که با گوشت فیله مرغ درست میشه. درست کردن این غذا خیلی آسونه و خیلی سریع هم درست میشه. طرز تهیه به صورت مرحله به مرحله لوبیا پلو با مرغ رو بهتون آموزش دادم تا طعم فوق العاده، جدید و متفاوت اون رو امتحان کنید و از خوردنش لذت ببرید.
...
نظرات