عکس ترشی پیاز
محیا حمیدزاده
۱۸۴
۱.۲k

ترشی پیاز

۱ آبان ۰۲

گاهی نباید حرفی بزنی! نباید از گام‌های بعدی‌ت بگویی و هراس و تردیدت از شروعی تازه، باعث شود برای همفکری، به آدم‌ها پناه ببری و بیشتر سرخورده و ناامید شوی و بیشتر رنج بکشی و بیشتر زمین بخوری. نباید بگذاری آدم‌ها در برداشتن‌ گام‌های بعدی‌ات، تو را مردد کنند.
عزمت را جزم کن، زل بزن وسط چشم‌های دنیا، بزن به قلب حادثه و انجامش بده!
باید خودت را در دل ترس‌هات غرق کنی تا ببینی چقدر بی‌دلیل بوده‌اند و باید ببینی و ایمان بیاوری که چقدر توانمند‌تر از چیزی هستی که فکر می‌کردی...

#نرگس_صرافیان_طوفان

نکته اول : با این مقدار مواد چهارتا ظرف شیشه ای که دوتاش رو در تصویر می بینید پر شد .
نکنه دوم : نمک و ادویه هایی که گفتم رو برای چهار شیشه تقسیم کنید و اگر از یک ظرف بزرگ استفاده می کنید فقط میتونید تمام ادویه رو یکجا بریزید در غیر این صورت تقسیم کنید .
طرز تهیه رو به صورت مرحله به مرحله برای شما عزیزان نوشتم با نکات کامل و دقیق
اگر سوال دیگری بود حتما بپرسید .
پیشنهاد میکنم حتما حتما این نوع ترشی رو امتحان کنید بسیار خوشمزه و لذیذه مخصوصا با غذاهای سرخ کردنی محشر میشه .
_
ترشی پیاز یکی از انواع ترشی های پرطرفدار رستورانی است که به طور معمول در کنار غذاهای اصیل ایرانی سرو می شود.
برای تهیه ترشی پیاز می توانید از پیاز قرمز، پیاز سفید یا پیاز زرد استفاده کرد که خوشمزه ترین آن ترشی پیاز قرمز است . ترشی پیاز یکی از چاشنی های غذا های ایرانی می باشد که بسیار خوشمزه و پر طرفدار است. ترشی پیاز قرمز دارای خواص زیادی هم می باشد.
ترشی پیاز قرمز از ترشی های سنتی و قدیمی ایرانی است که علاوه بر این که طعم و مزه خوبی دارد، به دلیل خواص فراوان پیاز برای سلامتی بدن نیز بسیار مفید است. درست کردن این ترشی خیلی راحت و کم هزینه است و در تمام فصل های سال هم می توانید آن را درست کنید.
ترشی پیاز بنفش هم برای انواع سالاد مناسبه و هم طعم خوبی به ساندویچها میده و به خاطره رنگش یه جورایی اشتها را تحریک میکنه .
...
نظرات