عکس سالاد فصل قالبی
برای سرو راحتتر ودر عین حال تنوع وزیبایی بخشی به سفره های مهمونیتون این مدل سالاد رو امتحان کنین..
...
مواد لازم

سالاد فصل قالبی

۶
مواد اصلی
کلم برگ سفید (کوچک)
۱/۲ بوته
کلم برگ قرمز (کوچک)
۱/۲ بوته
هویج متوسط
۲ عدد
کاهو (کوچک)
۱ بوته
سس مایونز
۶ قاشق غذا خوری
خیار
۲ عدد
کلمات کلیدی

سالاد فصل قالبی

طرز تهیه

سالاد فصل قالبی

درجه سختی
زمان تهیه ۲۰
دقیقه
زمان پخت ۰
دقیقه
۱
کاهو رو با خیار ریز خرد کنیدوکلم سفید، کلم بنفش و هویج را در ظروفی جداگانه رنده کنید.به هر کدا م سس مایونز بزنید، به میزانی که چسبندگی پیدا کند.
۲
در قالب دلخواهتان کیسه فریزر بکشید، طوری که کف و دیواره ظرف را بپوشاند. به ترتیب دلخواه مواد سس دار را در ظرف بچینید. بعد از گذاشتن هر لایه با قاشق مواد را صاف کنید و مقداری فشار دهید تا چسبندگی داشته باشند.من اول کلم قرمز بعد هویج بعد کلم سفید ودر آخر کاهو با خیار رو ریختم ..
۳
بعد از اینکه کل مواد چیده شد، لبه های اضافه ی کیسه فریزر را روی سالاد برگردانید و تا موقع سرو سالاد را در یخچال نگهداری کنید. بهتر است این سالاد حداقل دو الی سه ساعت در یخجال بماند تا سس بیشتر به خورد مواد برود و سالاد خوشمزه تر شود.
۴
برای سرو کیسه فریزر را از روی سالاد کنار بزنید، بشقاب سرو را روی ظرف سالاد قرار دهید و ظرف و بشقاب را با هم برگردانید. سالاد خیلی راحت از قالب جدا می شود. حال کیسه فریزر را از روی سالاد جدا کنید. چنانچه سسی که به مواد میزنید بیشتر از حد نیاز باشد، پس از بر گردوندن سس سرریز میشود و ممکن است باعث به هم ریختن حالت قالبی سالاد شود پس مقدار سس زیاد نباشد..
۵
من بعد ازبرگردوندن سالاد روشو با سس مایونز که تو کیسه فریزر بعنوان قیف ریخته بودم تزئین کردم..
نظرات دستور پخت

سالاد فصل قالبی