عکس قارچ شکم پر پنیری (با تخم مرغ)
#این خوشمزه های پنیری رو هم تو فر و هم تو ماهیتابه میتونید درست کنید😘❤
✔برای درست کردنش از قارچ های نسبتا درشت استفاده کنید.....برای مواد میانشم میتونید از هر چی دلتون خواست استفاده کنید.من این رسپیو با این مواد ترجیح میدم😊😘❤
...
مواد لازم

قارچ شکم پر پنیری (با تخم مرغ)

۵
مواد اصلی
قارچ
۱۰ عدد
تخم مرغ
۱ عدد
گوشت
۲۰۰ گرم
فلفل دلمه ای
۱ عدد
پیاز
۱ عدد
پنیر پیتزا ورقه ای
۱۰ ورق
نمک و فلفل و زرد چوبه
به مقدار لازم
روغن
به مقدار لازم
کلمات کلیدی

قارچ شکم پر پنیری (با تخم مرغ)

طرز تهیه

قارچ شکم پر پنیری (با تخم مرغ)

درجه سختی
زمان تهیه ۱۰
دقیقه
زمان پخت ۲۰
دقیقه
۱
ابتدا ته هر قارچ را بردارید و قارچ را به خوبی بشویید. دقت کنید که میتوانید از ته قارچ به صورت نگینی شده در مواد مخصوص پر کردن اضافه کنید.
۲
در ماهیتابه ای مقداری روغن ریخته و پیاز را تا زمانی که مقداری طلایی شودتفت دهید و به آن زرد چوبه و نمک بزنید.بعدگوشت را اضافه کرده و تازمانی که گوشت از خانه دربیاید تفت دهید،فلفل دلمه نگینی شده را اضافه کنید و هم بزنید. این بسته به سلیقه شماست اما اگر خواستید میتوانید ته قارچ خورد شده را که باید از قبل تفت داده باشید در این مرحله به مواد اضافه کنید.
۳
به مواد ادویه دلخواهتون رو بزنید که در این جا نمک و فلفل و زرد چوبه میزنیم و مقداری تفت میدهیم و میگذاریم تا خنک شوند.
۴
وقتی خنک شد به مواد یک عدد تخم مرغ بزنید و هم بزنید تا شبیه خمیر کوکو شوند.
۵
قارچ ها را با مواد پر کنید و بعد از آن روی هر قارچ مقداری پنیر ورقه ای یا پنیر پیتزا بریزید و بعد از آن قارچ ها را توی سینی فر چرب شده یا ماهیتابه بگذارید.
۶
اگه از فر استفاده میکنید باید سینی را درون فر ۲۰۰ درجه سانتیگراد به مدت ۱۵_۲۰ دقیقه یا تا زمانی که پنیر آب شود قرار دهید.
۷
اگه از ماهیتابه استفاده میکنید درون آن مقداری روغن ریخته،قارچ ها را چیده و درب ماهیتابه را بگذارید و به مدت ۲۰ دقیقه روی شعله ملایم بپزید. نوش جان😊😘😍❤
نظرات دستور پخت

قارچ شکم پر پنیری (با تخم مرغ)