مواد لازم

اسموتی یخی نارگیلی و مخلوط توت

۶
مواد اصلی
شیر نارگیل
۱ قوطی
پودر وانیل
۱ قاشق چای خوری
عسل
۱/۴ پیمانه
توت سیاه
۳/۴ پیمانه
تمشک یا توت فرنگی
۳/۴ پیمانه
کلمات کلیدی

اسموتی یخی نارگیلی و مخلوط توت

طرز تهیه

اسموتی یخی نارگیلی و مخلوط توت

درجه سختی
زمان تهیه ۶۰
دقیقه
زمان پخت ۰
دقیقه
۱
شير نارگيل و وانيل را همراه با دو قاشق سوپ‌خوری عسل در ظرفی بریزید و آنقدر هم بزنید تا نرم و خامه‌اي شکل شوند، سپس ظرف را کنار بگذارید. توت‌ها را همراه با باقيمانده عسل در ظرف دیگری خوب مخلوط كنيد تا مواد به طور یکدست با هم مخلوط و نرم شوند. در صورت تمایل مي توانيد مقدار عسل را بیشتركنيد.
۲
بستنی‌ها را به دو صورت می‌توانید آماده کنید: اول اینکه مخلوط شير نارگيل را با پوره توت‌ها مخلوط كنید و آن‌ها را به صورت مساوي بين قالب‌هاي بستني تقسيم كنيد. بعد از اينكه قالب‌ها براي ۳۰ دقيقه در فريزر ماندند، چوب بستني‌ها را داخل بستنی‌ها فرو کنید و بگذاريد به مدت ۴ ساعت در فريزر بمانند. دوم اینکه مخلوط شير نارگيل را به صورت مساوي بين قالب‌ها تقسيم كنيد.
۳
قالب‌ها را به مدت ۱۰ دقیقه داخل فريزر بگذارید، سپس مقداري از پوره توت‌ها را به آن ها اضافه كنید و دوباره به مدت ۳۰ دقيقه در فريزر بگذارید تا بستنی‌ها کمی خودشان را بگیرند. بعد از این زمان چوب بستني‌ها را داخل قالب‌ها قرار دهيد. اجازه دهيد تا بستني‌ها ۴ ساعت دیگر داخل فريزر بمانند تا به خوبي شكل بگيرند.
۴
بستنی‌های آماده شده را به آرامی از قالب‌ها خارج و سرو کنید.
سایر نکات

اسموتی یخی نارگیلی و مخلوط توت

اين دستور بستنی كاملا رژيمي است، اما مي‌توانيد به جاي شير نارگيل و عسل، 400 گرم خامه و يك قوطي شير عسلي را جايگزين كنيد.
نظرات دستور پخت

اسموتی یخی نارگیلی و مخلوط توت