لقمه اسفناج

۸۹۲ لایک
۳۰ نظر
.
#لقمه_اسفناج
.
استوری امشب یک آموزش خیلیییی باحاله دنبال کنید حتما.😉
دستور غذای #دوشنبه_های_گیاهی امروزمون شامل این لقمه های خوشگل و دلبره که به عنوان فینگرفود هم قابل استفاده هستند.
.
از ارادت من به جناب اسفناج دیگه همه آگاهید ؛صبحانه و ناهارو شامم نداره.دستورهای قبلی هم با این هشتگ میتونید براحتی ببینید #منوی_اسفناجی .
واما در ابتدای کار به تعداد مورد نیاز نون تست بردارید دورشو جدا کنید و با وردنه کمی صاف کنید بعد زیرو روشو با کمی کره اب شده و قلمو چرب کنید تو قالب مافین بزارید.برای 6تا از این نونها 300گ اسفناج پاک شده و شسته شدهو خرد شده رو کمی تفت بدین تا ابش کشیده بشه وبعد1ق روغن و 1حبه سیر له شده اضافه کنید حالا 3تا دونه قارچ خرد شده هم اضافه کنید.کامل که ابشون کشیده شد داخل نونها بریزید.
تویک ظرف دیگه 1ق کره و1ق ارد و باهم تفت بدین 1لیوان شیر اضافه کنید و نمک وفلفل بزنید سریع هم بزنید تا گلوله نشه و سس بشاملتون به غلظت فرنی برسه رو هر کدوم کمی سس وبعد پنیر پیتزا و در اخر پارمزان بریزید و برای 15 دقیقه یا تا زمانیکه طلایی بشه در فر180 درجه بپزید.
.
امیدوارم لذت ببرید والبتههههههه اون قلب کوچولو منتظر یک اشاره شماست 😉لایک فراموش نشه. ممنونم.
.
کپی با ذکر منبع لطفا حتما😊
دوستای خوبم من یک صفحه تو اینستا باز کردم که کیک سازی رو از پایه آموزش میدم بیشتر بدرد کسانی میوره که دنبال کسب و کار خونگی هستند در صورت تمایل بفرمایید لینک بدم.
.
#لقمه_اسفناج_بهار #فینگرفود_بهار

نظرات

بسیار عالی و ژورنالی
وااااای به به،عالیه
سلام بهار جان بعد از چند وقت غیبت دوباره اومدم برنامه الان کارهای زیباتون را دیدم واقعا لذت بردم از این همه هنر و سلیقه احسنت دوست هنرمندم واقعا بی نظیر بود یکی از یکی زیباتر و چشم نوازتر فقط حیف که کارهایی به این زیبایی با دستورهایی که بدون هیچ چشم داشتی میذارید حقش این تعداد لایک اندک نیست شما لیاقت بهترینها را دارید من همیشه کارهاتون را با افتخار دنبال میکنم مرحبا به شما دوست هنرمندم
مشاهده سایر نظرات