عکس مرغ سوخاری
Mordadchef
۷
۳۸۰

مرغ سوخاری

۱۳ دی ۹۶

🌟

چقدر بی‌کلاسی زیبا بود!

یادش بخیر قدیما که "بی‌کلاس" بودیم بیشتر دور هم بودیم و چقدر خوش می‌گذشت و هر چقدر باکلاس تر میشیم از همدیگه دورتر میشیم.

قدیما که "بی‌کلاس" بودیم و موبایل و تلفن نبود و واسه رفت و آمد وسیله شخصی نبود، همیشه خونه ها تمیز بود و آماده پذیرایی از مهمونا و وقتی کلون در خونه در هر زمانی به صدا در میومد، خوشحال می‌شدیم؛ چون مهمون میومد و به سادگی مهمونی برگزار می‌شد.

آخه چون "بی‌کلاس" بودیم آشپزخونه ها اوپن نبود و گازهای فردار و ماکروفر و… نبود و از فست فود خبری نبود، ولی همیشه بوی خوش غذا آدمو مست می‌کرد و هر چند تا مهمون هم که میومد، همون غذای موجود رو دور هم می‌خوردیم و خیلی هم خوش می‌گذشت.

تازه چون "بی‌کلاس" بودیم میز ناهارخوری و مبل هم نداشتیم و روی زمین و چهارزانو کنار هم می‌نشستیم و می‌گفتیم و می‌خندیدیم و با دل خوش زندگی می‌کردیم.

حالا که فکر می‌کنم می‌بینم چقدر "بی‌کلاسی" زیبا بود!

آخه از وقتی که باکلاس شدیم و آشپزخونه ها اوپن شدن و میز ناهارخوری و مبل داریم و تازه واسه رفت و آمد همگی ماشین داریم و هم تو خونه تلفن داریم و هم آخرین مدل تلفن همراهو داریم و خلاصه کلی کلاس‌های دیگه؛ مثل بخارپز و انواع زودپز و… داریم ولی دیگه آمد و شد نداریم! چون خیلی باکلاس شدیم!

تازه هر از چند گاهی هم که دور هم جمع میشیم، کلاً درگیر کلاسیم و از صفا و صمیمیت و دل و از همه مهم‌تر سادگی خبری نیست!!

امان از این کلاس که ما آدما رو این‌قدر از هم دور کرده و این‌قدر اسیر کلاسیم که خیلی وقتا خودمونم فراموش می‌کنیم!!

#شنیسل #کنتاکی #مرغ_کنتاکی #فست_فود #شنیسل_مرغ #سیب_زمینی #خوشمزه #سیب_زمینی_سرخ_کرده #kfc
...
نظرات