عکس رویال آیسینگ
_nafiseh.64
۳۱۷
۵.۵k

رویال آیسینگ

۷ اردیبهشت ۹۸
سلام دوستای گلم 🌻🌻🌻😘
لطفا ورق بزنید و ببینید گربه چجوری به جوجه نگاه می کنه فکر کنم براش کمین کرده باشه 😁
یه کار راحت براتون فرستادم تا با درست کردنش بچه هاتون رو خوشحال کنید . فقط کافیه از این شیرینیهای تخم مرغی بخرید و با کمی رویال آیسینگ که طرز تهیه اش در قسمت دستور پختهای ارسالیم هست برای شیرینیهاتون مثل من نوک و چشم .... بزارید .
راستی شما جزء کدوم دسته هستید ؟ آدمی هستید که از خودتون و کارها و چیزهایی که داشتید و دارید و خواهید داشت زیاد تعریف می کنیدیا بر عکس شکسته نفسی می کنید و کار خودتون و چیزهایی که دارید رو می زنید توی سرش 😅
من که قبلا همین طوری بودم ، مثلا یکی می گفت لباست چقدر قشنگه می گفتم نه بابا زیادم جالب نیست از این بهترش فلان جا هست.... چون دوست نداشتم طرف مقابلم پیش خودش حس کنه لباس من بهتر از ماله خودشه .
بعد با یه عده آدم دیگه آشنا شدم که اونقدر از لباسی که قرار بود بدوزن خوشگل حرف میزدن و هی اصرار داشتن من هم از اونها یاد بگیرم و (حس اینو بهم میدادن : لباسی که داری اصلا مناسب نیست )، تو ذهنم حس می کردم لباسش آماده بشه یه چیزی بهتر از لباس سیندرلا تنش می بینم ، بعد که آماده می شد می دیدم ، مثل همه ی لباسهایی که دیگران و خودمون هم می پوشیم و دیدیم هست ، ولی همچنان از لباسش تعریف می کرد که باور همه میشد سیندرلاست .
حالا به نظرتون چجوری بودن خوبه ، روش اول که شکسته نفسی کنیم به خاطر دیگران تا خوشحالشون کنیم یا روش دوم اعتماد به نفسمون رو ببریم بالا و خودمون و همیشه بهتر ببینیم ؟
روش اول رو خیلی امتحان کردم ، اصلا خوب نیست بعضیا که همراهی می کنن و دوتا هم اونا میزنن تو سر داشته هامون 😁
به نظر من که باید منطقی باشیم ، و هر چیزی همون طوری که هست جلوه بدیم و بزرگ و کوچیکش نکنیم 👌❤

دوستتون دارم شاد باشید ❤❤❤
#رویال_آیسینگ #آیسینگ #تزیین_شیرینی #شیرینی #نفیسه #تغذیه_کودک #کودک #تزیین_کودکانه
...
نظرات