عکس ساندویچ با تن ماهی و سبزیجات
محیا حمیدزاده
۱۶۲
۱.۱k

ساندویچ با تن ماهی و سبزیجات

۲ دی ۰۲

جایی وسط تمام دویدن‌ها و تلاش کردن‌ها و جا نماندن‌ها، خسته و بی‌طاقت می‌شوی، بغض می‌کنی، می‌زنی کنار و دلت می‌خواهد فریاد بزنی که "کافی‌ست! من دلم می‌خواهد معمولی زندگی کنم و بدون فکر و اندوه بخوابم و بدون اضطرابِ مسئولیت‌های بزرگ، روزم را شب کنم و وسط یک دلخوشیِ موقتیِ کوچک، به یادِ هزار کار و مشغله‌ی عقب افتاده نیفتم و همه چیز به کامم زهر نشود! من دلم می‌خواهد بی‌خیال باشم و وسط حوضچه‌ی اکنون شنا کنم و دوباره سعادتِ این را داشته‌باشم که مدتی به حال خودم رها باشم و در کنج دنج و امنی به دور از دغدغه‌ها و آدم‌ها، پناه بگیرم و هیچ چیز به من مربوط نباشد، هیچ چیز ..."

#نرگس_صرافیان_طوفان

طرز تهیه به صورت مرحله به مرحله در عکسهای سوم به بعد رو کامل نوشتم .اگر به ماهی تن علاقه دارید حتما این ساندویچ را امتحان کنید .فوق العاده خوشمزه و لذیذه. ساندویچ تن ماهی یکی از انواع ساندویچ های خوشمزه و پرطرفدار بین المللی است که با مواد بسیار متنوعی درست می شود.
تن ماهی به تنهایی یک وعده غذایی کامل است و در عین حال در بسیاری غذاهای دیگر هم می‌توان از آن استفاده کرد. بسیاری از کسانی که ماهی تازه دوست ندارند، از مریدان تن ماهی هستند. به جرأت می‌توان گفت ساندویچ تن ماهی یکی از غذاهای متنوع، سالم و خوشمزه است که به راحتی می‌توان آن را در خانه تهیه کرد .
اگر می‌خواهید در سریع‌ترین زمان ممکن یک ساندویچ تن ماهی عالی و خوشمزه درست کنید، هیچ انتخابی بهتر از ساندویچ تن ماهی با سبزیجات نیست . این ساندویچ یک غذای حاضری و ساده است که می‌توانید آن را در مدت زمان کوتاهی تهیه کنید .
...
نظرات