عکس قرابیه مارمالادی
somaye
۶۷
۱.۱k

قرابیه مارمالادی

۸ اسفند ۰۲
سلام سلام شیرینی پزان جان🙋‍♀️

خب سمی امروز با سومین روش تهیه شیرینی مارمالاد دار جذاب که آخرین روش این مدل شیرینی هست اومده و ان شاءالله از فردا شیرینای دیگه رو ارسال میکنم😉

بریم داشته باشیم روش تهیه این خوشمزه جان رو 👇

مواد لازم:

آرد قنادی: ۳/۵ تا ۴ لیوان
پودر قند: ۱ لیوان سر خالی
کره: ۲۰۰ گرم
روغن مایع: ۸۰ گرم
تخم مرغ: ۱ عدد
وانیل شکری: ۱ ق م خ

طرز تهیه:

۱. کره نرم شده در دمای محیط رو با پودر قند با دور تند همزن بزنید تا یکدست بشه.

۲. روغن مایع و تخم مرغ رو اضافه کرده و مخلوط کنید.

۳. وانیل و آرد رو اضافه کرده و مخلوط کنید، آرد رو به یکباره اضافه نکنید چون آبخور آردا با هم فرق داره و اگه زیاد بزنید خمیر سفت و خشک میشه، تا جایی اضافه کنید تا خمیر نرم و لطیفی که به دست نچسبه داشته باشید.

۴. خمیر رو مابین دو نایلون به ضخامت نیم سانت باز کرده و کاتر بزنید و داخل سینی فر که کاغذ روغنی یا نسوز پهن کردید با فاصله بچینید.

۵. سینی رو داخل فری که ۱۰ دقیقه قبل با درجه حرارت ۱۷۵ گرم شده به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه قرار بدید، هر وقت شیرینیا پف کردن و زیرشون کمی طلایی شد پخته، بنا به اختلاف دمای فرها احتمال زودتر پخته شدن وجود داره همیشه زودتر چک کنید.

۶. بعد از پخت اجازه بدید خنک بشه بعد از سینی خارج کنید داغ باشه شیرینی خورد میشه.

۷. بعد به دلخواه از هر نوع مارمالاد و ویوافیل برای وسط شیرینی و هر مدل دکور استفاده کنید.

قرابیه مواد زیادی نداره و یک جعبه شیرینی میده، همین مقدار که داخل عکس هست داده.

خب رفقایی که دو روز قبل پیج رو دنبال کرده باشن میدونن که روش تهیه دو مدل شیرینی مارمالاد دار به پیج اضافه شده و امروز هم این مدل جذاب و خوشمزه اضافه شد.
سوال پیش اومد که کدوم بهتره؟ رفقا هر سه تا عالیه و من برای شیرینی عیدتون روش تهیه شیرینی مشهدی رو پیشنهاد میدم که روش تهیه رو دیروز گذاشتم نه به خاطر اینکه دو مدل دیگه خوب نیست فقط به این دلیل که مشهدی خوش دست تر هست ولی حتما برای ایام بعد از عید دو روش قرابیه و شیرینی مارمالادی رو به شدت پیشنهاد میدم چون تا سه مدل رو تهیه نکنید متوجه فرقشون نمیشید.

رفقا در این سه روز با سه مدل از کاملترین روش تهیه شیرینی مارمالاد دار در خدمتتون بودم و براتون گذاشتم که دیگه دنباش نگردید و از فردا میریم سراغ مابقی شیرینیای جذاب عید 🤗

ممنونم همراهی میکنید، همراهی و نگاه گرم شما عزیزانم برام بسیار با ارزش هست🙏❤🌹
...
نظرات