مواد لازم

چیز کیک ژله ای با پایه بیسکویت

۶
مواد لازم
بیسکویت پتی بور کاکائویی
۲ بسته
کره
۱۵۰ گرم
شکر
۲ قاشق غذا خوری
مواد لازم
ژله انبه یا (هر طعمی)
۱ بسته
آب جوش
۱.۵ لیوان
موز و سیب (یا هر میوه ای)
به مقدار لازم
مواد لازم
پنیر خامه ای
۱ بسته
خامه صبحانه
۲۰۰ گرم
کافی میکس
۱ عدد
ژله آلوئه ورا
۱ بسته
پودر نسکافه تلخ
۱.۵ قاشق غذا خوری
شکر
۲ قاشق غذا خوری
کلمات کلیدی

چیز کیک ژله ای با پایه بیسکویت

طرز تهیه

چیز کیک ژله ای با پایه بیسکویت

درجه سختی
زمان تهیه ۱۲۰
دقیقه
زمان پخت ۰
دقیقه
۱
برای پایه کیک بیسکوییت رو با غذا ساز کاملا خرد کردم و کره آب شده و شکر رو اضافه کردم و خوب مخلوط کردم کف قالب فلزی رو سفره یکبار مصرف کشیدم و مواد رو داخل قالب ریختم و با پشت قاشق صاف کردم و در یخچال به مدت ۲ ساعت قرار دادم.
۲
برای لایه دوم : ابتدا ژله آلورا رو با ۱ لیوان آب جوش مخلوط کردم و روی بخار کتری به روش بن ماری گذاشتم تا خنک شه و پنیر خامه ای و خامه رو با هم مخلوط کردم و با همزن زدم تا یکدست شه و بعد پودر کافی میکس و شکر رو اضافه کردم و پودر نسکافه له شده رو هم اضافه کردم و با همزن خوب مخلوط کردم .
۳
حالا ژله آلوورا رو که خوب خنک شده به مواد اضافه میکنم و با همزن خوب هم میزنم و روی لایه اول میریزم و به مدت ۳۰ دقیقه میزارم یخچال تا خوب خودش رو بگیره
۴
برای لایه آخر : ژله رو با ۱/۵‌ لیوان آبجوش کامل بنماری میکنیم میوه ها رو قالب زدم روی لایه ی قبل چیدم وچهار قاشق از ژله رو ریختم روش گذاشتم تا نیم بند بشه که میوه ها تکون نخوره .دوباره یکم ژله ریختم تا نیم بندشد ودر آخر بقیه ژله رو ریختم دوساعت کذاشتم یخچال تا کاملا بست
۵
وبعد آروم لبه های سفره یکبار مصرف رو گرفتم و چیز کیک رو خارج کردم وسفره رو ازش جدا کردم وسرو کردم. درست کنید و لذت ببرید .
نظرات دستور پخت

چیز کیک ژله ای با پایه بیسکویت