عکس شیرینی چنگالی
رها بانو
۸۰
۵۷۲

شیرینی چنگالی

۲۲ آبان ۹۸
لطفا امروز حتما استوری م رو ببینید👉👉👉
یه قرار دوستانه💕
همه شون به هم چسبیده بودن داغووون😁
حتما بازم درست میکنم,خیلی آسون بود
لینک دستور👇
https://sarashpazpapion.com/recipe/d38d375d5c491887c296ec08b2dfffba

و اما تراریخته😩👇👇👇
⁉️1- آیا #شیر_خشک های شرکت #نستله تراریخته است؟ چرا؟

⁉️2- آیا شما شیر خشک مناسبی که تراریخته نباشد و در کشور موجود باشد سراغ دارید؟

⁉️3- درست است که شرکت نستله در ایران #آب_معدني تولید میکند؟

⁉️4- آیا #نسكافه، #سرلاك، مگي، #كافي_ميت، از محصولات این شرکت هستند؟

🎙 پروفسور کرمی
🗒سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷

⁉️1- آیا شیر خشک های شرکت نستله تراریخته است؟ چرا؟

✅به احتمال زیاد شیرخشک‌های نستله تراریخته است. شرکت نستله چند مشکل دارد:
1⃣ جز لیست شرکتهای حمایت کننده صهیونیسم است
2⃣ از تراریخته حمایت می کند.
3⃣ با برچسب‌زنی تراریخته مخالفت می کند.
4⃣در شیرخشک ها و محصولات خود از تراریخته استفاده میکند.
💠ما همه سندهای آن را جمع آوری کردیم ، در 2 تا ۳ سال پیش در یک سخنرانی درباره کمپانی نستله مطرح کردم که : این کمپانی نه تنها از تراریخته دفاع می کند بلکه به شدت مخالف برچسب‌زنی نیز هست، روی هیچ محصولی هم نمی نویسد که این ها تراریخته هستند یا نیستند. به دفترم در دانشگاه علوم پزشکی برگشتم ، تلفن دفترم زنگ زد (جالب است که این تلفن در اختیار خیلی ها نیست و فقط اساتید دارند)، رئیس بخش حقوقی نستله ایران که نمایندگی نستله سوئیس را دارد به بنده زنگ زد و سوال می‌کرد:« آقای دکتر ، برای این حرفهایی که زدید، سند هم دارید؟ » گفتم: «بله، اسناد را از سایت نستله سوئیس گرفتم که شرکت شما از تراریخته دفاع می کند. پس این نشان می دهد که شما از محصولات تراریخته استفاده می‌کنید، چون مخالف برچسب‌زنی هستید!»
⭐️👈به آنها یک پیشنهادکردم و گفتم «اگر می‌خواهید حرف خود را پس بگیرم شما یک بودجه دراختیار ما قرار بدهید، بنده نمونه‌های محصولات شما را که حس میکنم میتواند تراریخته باشد مثل شیرخشک و انواع غذاهای کودک و محصولاتی که می تواند منشا کشاورزی داشته باشد را در آزمایشگاه مولکولی خودم از نظر تراریختگی آزمایش کنم، ۱۰۰ تا ۳۰۰ تا نمونه را بطور تصادفی از فروشگاه ها و داروخانه‌ها جمع میکنیم، شما خودتان نیز نظارت کنید.اگراین آزمایش نشان داد تراریخته هست یا نیست ما نتیجه را منتشر میکنیم ولی بوجه آن را شما بدهید
⚠️👈و دیگر هیچ خبری از آن ها نشد این یعنی چه؟ اگر آن ها واقعاً معتقدند که تراریخته نیست چرا ترسیدند؟ این ها که پولدارند، سرمایه دارند، هزاران میلیارد درآمد دارند.
⭐️👈جالب است که این ها بنده را به بازدید از کارخانه های خود در سوئیس دعوت کردند! و می خواستند بنده را تطمیع کنند که بنده بروم، ببینم. من می خواهم ببینم که آیا محصولات شما در بازار ایران تراریخته است یا نیست؟!
چون این جواب را ندادند و دیگر به ما پاسخ ندادند معلوم شد که آنها تردید دارند، می ترسند نکند نمونه هایشان تراریخته از آب درآید .

⁉️2- آیا شما شیر خشک مناسبی که تراریخته نباشد و در کشور موجود باشد سراغ دارید؟
⁉️3- درست است که شرکت نستله در ایران آب_معدنی تولید میکند؟
⁉️4-آیا نسكافه، سرلاك، مگي، كافي ميت، از محصولات این شرکت هستند؟

✅2- اما اینکه بگویم کدام شیرخشک تراریخته نیست: توصیه ما این است که از پزشکتان بخواهید که شیرخشکی غیر از نستله به شما بدهد و آن را مصرف کنید.
هرچند ممکن است به ما بگویند که از کجا می دانید که آنها تراریخته نیست؟ تاسف من در این است که چرا در کشور کسی پاسخگو نیست؟چرا آزمایشگاه مرجع وجود ندارد که اینها را آنالیز کند و به ما جواب بدهد؟ تاما هم به مردم جواب بدهیم. چرا مسئولین پاسخگو نیستند؟ ما هم بودجه نداریم که همه این‌ها را آنالیز کنیم. آیا می دانید آنالیز تراریختگی چقدر گران است؟

✅3-4 نستله محصولا متعددی دارد از جمله نسكافه، سرلاك، مگي، كافي_ميت و ....
متاسفانه این کمپانی در ایران نفوذ کرده است در قزوین کارخانه دارد، آب معدنی تولید می کند، اینکه آب معنی دماوند باشد را نمی دانم ،به نام آب معدنی نستله می فروشد و متاسفانه در ایران توزیع می شود.
آیا ما قادر به تولید آب معدنی نیستیم که چنین شرکتی با این سابقه بد برای ما آب معدنی و شیر خشک تولید کند؟
🙏من مخالفم و نظرم این است که ما باید از اقتصاد ملی و تولیدکننده ایرانی حمایت کنیم، از محصول ایرانی سالم حمایت کنیم و اجازه ندهیم شرکت‌های خارجی برای ما در ایران آب معدنی و شیر خشک و ... تولید کنند. بنده محصولات نستله را مثل نسکافه ، شکلات و... مصرف نمی کنم و به شما هم توصیه می کنم مصرف نکنید. این موضوع را تبلیغ کنید و در کانال ها بگویید و اگر اسناد آن را خواستید در اینترنت سرچ کنید.
...
نظرات