عکس حلوای آرد برنج
رویا۱۳۴۸
۹۹
۱.۱k

حلوای آرد برنج

۱۰ اردیبهشت ۰۰
🌼 فضایل و خواص سوره های قرآن کریم
💥فضیلت سوره طارق:

از پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله) روایت شده است: هر کس سوره طارق را تلاوت کند، ده برابر ستارگان آسمان به او حسنه داده می شود.

در کتاب ثواب الأعمال نقل شده است: امام صادق (علیه السلام) فرمود: هر کس در نمازهای خود، سوره طارق را قرائت کند در رستاخیز از مقام و منزلت بالایی برخوردار خواهد بود و در بهشت در کنار پیامبران الهی می باشد.

قرآن مجید در سوره نساء آیه 69 می فرماید: و کسانی که از خدا و رسول اطاعت کنند، در ردیف کسانی خواهند بود که خدا ایشان را گرامی داشته، با پیامبران و راستان و شهیدان و شایستگان هستند و آنان چه نیکو همدمانند.

▪️برخی خواص سوره طارق:

از پیامبر بزرگوار اسلام (صلی الله علیه و آله) روایت شده است: هر کس سوره طارق را قرائت کند، ده برابر ستارگان آسمان به او حسنه داده می شود، و هر کس این سوره را بنویسد و با آب بشوید و با آب آن، محل زخمی را بشوید، بهبودی می یابد، و اگر این سوره بر چیزی قرائت شود، محفوظ می ماند و صاحب آن نیز امنیت به دست می آورد.

پیشوای ششم امام صادق (علیه السلام) در حدیثی فرمود: هر کس در خواب ببیند که این سوره را قرائت می کند یا کسی برای او تلاوت می نماید، بیانگر این است که این شخص فرزندان زیادی خواهد داشت، و از مقام و منزلت خوبی برخوردار می شود.

در متن دیگری از آن حضرت آمده است: چنین کسی از جهت فرزندان خود، به خیر و شادمانی می رسد.

گفته شده: هر کس این سوره را بنویسد و آن را با آب بشوید و محل زخمی را با آن بشوید، آن زخم ورم نمی کند، و اگر بر چیزی قرائت گردد، آن را حفظ می کند.
در کتاب خواص القرآن آمده است: اگر این سوره بر چیزی که به عنوان دارو مصرف می شود قرائت گردد، آن دارو شفا دهنده می شود و مصرف آن مشکلی در پی نخواهد داشت.
ختم ابجدی این سوره 350 بار است.
این مطلب قبلا استوری کردم اما چون خواستم ثابت باشد و دوستان از متن بیشتر استفاده کنند.

#حلوا#حلوای آرد برنج#دسر ایرانی#رمضان#
...
نظرات