عکس ۲۰۱_ کیک شکلات و قهوه همراه با قهوه ترک
♥M@ry@m♥
۱۶
۳۶۷

۲۰۱_ کیک شکلات و قهوه همراه با قهوه ترک

۲۹ شهریور ۰۰
🍞 نان سفید علیه پوست

اگر در رژیم غذایی خود برنج سفید، نان سفید، کیک‌هایی که با آرد سفید پخته شده و تمام غلات فرآوری شده را با غلات کامل جایگزین کنید، فواید زیادی نصیب‌تان می‌شود. دانه‌های فرآوری شده مثل آرد سفید باعث بالا رفتن سطح انسولین شده و سبب بروز التهاب‌هایی می‌شود که به پوست آسیب می‌رسانند. همچنین دانه‌های غلات کامل منابع خوبی از سلنیوم هستند؛ این ماده معدنی به جلوگیری از صدمات اشعه فرابنفش کمک می‌کند.

🤔 نوشيدني هايي که مغز را تقويت مي کند :

🍷 آب انار:

اين ميوه سرشار از آنتي اکسيدان هاي منحصر به فرد است که علاوه بر بهبود حافظه، قدرت شناختي فرد را نيز افزايش مي دهد.

☕️چاي:

چاي سياه يا سبز، در تقويت عملکرد مغز موثر است. «EGCG» موجود در چاي سبز علاوه بر تقويت حافظه باعث افزايش روند توليد سلول هاي مغز نيز مي شود. چاي سرشار از آنتي اکسيدان است.

🍫 شکلات تلخ:

فلاوانوئيد کاکائو، ديواره رگ هاي خون را شل مي کند و در کاهش فشارخون نقش دارد. اين امر باعث مي شود اثر تخريبي کمتري روي مغز ايجاد شود. مصرف يک فنجان شکلات داغ مي تواند خطر بروز سکته را کاهش دهد.

💧آب معمولي:

علاوه بر اين که ۷۰درصد بدن انسان را آب تشکيل مي دهد، براي دفع سموم و حفظ شادابي پوست، بدن نياز به آب دارد. به همين دليل است زماني که بدنتان دچار کمبود آب مي شود، نمي توانيد درست فکر کنيد و دچار سردرد مي شويد.

🥥شير نارگيل:

تمامي مواد موجود در نارگيل براي بدن به ويژه مغز مفيد است. اختلال حافظه را مي توان با مصرف اين نوشيدني به تأخير انداخت. اين نوشيدني علاوه بر ايجاد تعادل الکتروليت ها، ويتامين ها و موادمعدني، روند خون رساني به مغز را بهبود مي دهد.

...
نظرات