عکس نان شیرمال 
#قرار_معنوی
@sominaz_cake
۷۰
۱.۲k

نان شیرمال #قرار_معنوی

۱۸ آذر ۰۰
#قرار_معنوی
#شهید_شاهرخ_ضرغام
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج_والعافیه_والنصر_بحق_مولاتنا_زینب_س

سلام عزیزای دل
خاطره ای از مفقودد شدن شهید بزرگوار شاهرخ ضرغام تو اینترنت خوندم , دیدم برای شما هم بنویسم خوبه

۱۷آذر ۵۹ برای انجام عملیات به سمت جاده ماهشهر رفتیم . از کانال عبور کردیم و در سکوت به سنگرهای دشمن نزدیک شدیم . عملیات موفق بود و ۳۰۰ کشته از دشمن در منطقه افتاده بود . اما با روشن شدن هوا نیروهای تحت امر بنی صدر از ما پشتیبانی نکردند و با پاتک نیروهای رشمن مجبور به عقب نشینی شدیم .
شاهرخ در سنگر موند تا نیروها بتونن عقب برن و با شلیکهای پیاپی گلوله و آر پی جی و هدف قرار دادن تانکهای دشمن مانع پیشروی اونها میشد و چند تانک دشمن رو منهدم کرد .
ساعت ده صبح بود و هر لحظه فشار دشمن زیادتر میشد . برای زدن آر پی جی بلند شد و بالای خاکریز رفت . یه دفعه صدایی اومد . برگشتم و عقب رو نگاه کردم و ناباورانه دیدم که گلوله ای به سینه شاهرخ اصابت کرده و او روی خاکریز افتاده . عراقیها نزدیک شدن و مجبور شدم برم عقب و پیکر شاهرخ همونجا موند . عراقیها به بالای سرش رسیده بودند و هلهله میکردند.
همون شب تلوزیون عراق میکر بدون سر شاهرخ رو نشون داد و گفت ما شاهرخ , جلاد حکومت ایران رو کشتیم . دو روز بعد دوباره حمله کردیم و به همون خاکریز رسیدیم اما خبری از پیکر شاهرخ نبود . او از خدا خواسته بود همه گذشته اش پاک بشه , میخواست چیزی از او نمونه , نه نام , نه نشان , نه قبر , نه مزار و نه هیچ چیز دیگه ای . خدا هم دعاش رو مستجاب کرد .

پیکر شهید شاهرخ ضرغام هرگز پیدا نشد.....


برای شادی همه شهدا از صدر اسلام تا الان خصوصا سید و سالار شهیدان آقا امام حسین علیه السلام صلوات قرائت بفرمائید .
اللهم صل علی محمد و آل محمدو عجل فرجهم
...
نظرات