عکس #قرار_معنوی
شویدپلوباقالی
Saeedi
۲۷۷
۱.۲k

#قرار_معنوی شویدپلوباقالی

۱۰ شهریور ۰۱
#قرار_معنوی
#یادبودشهیدبزرگوارمدافع‌حرم‌محمدامین‌کریمیان

شهید محمد امین کریمیان متولد شهریور 1373 در شهر بابلسر استان مازندران بود ، او طلبه جوان ایرانی بود که توانست با زحمت فراوان همراه با رزمندگان فاطمیون خود را به جبهه دفاع از حریم اسلام در سوریه برساند. نهایتا در 27 خرداد 1395 یعنی وقتی 22 سال سن داشت در حلب سوریه به شهادت رسید. پیکر مطهر این روحانی جوان بعد از 6 سال تفحص شد.

بیوگرافی شهید محمدامین کریمیان مدافع حرم

اینجانب «محمد امین کریمیان بهنمیری» چون قصد عزیمت به سوریه جهت جهاد علیه دشمنان اهل بیت (ع) را دارم و احتمال کشته شدن در راه دفاع از حریم آل الله وجود دارد ، چند خطی به عنوان وصیت می نویسم.

اولاً به همه مردم شریف و شهیدپرور ایران عرض می کنم؛ افتخار می کنم که در خدمت برادران فاطمیون هستم. مردم شریفی که برای رضای خدا جان خود را کف دست گرفتند و از حرم بی بی زینب (س) دفاع می کنند و اگر برای خانواده ام مشقت نداشت به خانواده ام می گفتم مرا در مزار شهدای فاطمیون دفن کنند.

کلامی با خانواده عموی شهیدم حاج علی کریمیان؛
افتخار من در دنیا این بود که با شما بزرگواران آشنا شدم و آرزوی من خدمت به همه شهدا مخصوصاً شما بوده است. راه شهیدتان را فراموش نکنید و برای من زیارت عاشورا بخوانید که غوغا می کند.

سخنی پایان خطاب به خانواده و همه مردمی که به این وصیت نامه گوش می دهید. من از این دنیا با همه زیبایی اش می روم و همه آرزوهایم را رها می کنم اما به ولایت و حقانیت علی ابن ابی طالب و خداوندی خدا یقه تان را می گیرم اگر امام خامنه ای را تنها بگذارید.

اگر از سرهای ما کوه درست کنند هرگز نخواهیم گذاشت روزی نسل های بعدی در کتاب تاریخشان بخوانند امام خامنه ای مثل جدش حسین(ع) تنها ماند. سلام مرا به حضرت آقا برسانید و بگویید اگر دوباره زنده شوم از تکه تکه شدن در راه ایشان ابایی ندارم.

وصیت آخرم مرا در قبر عموی شهیدم دفن کنید. و در آخر زحمت را کم می کنم و از همه شما پوزش و حلالیت می طلبم.

آمریکا اگر «لا اله الا الله» بگوید ما باور نمی کنیم. امام خمینی(ره)

العبد الحقیرمحمد امین کریمیان

روحش شاد یادش گرامی راهش پررهرو

برای شادی روح پاک همه شهدای عزیزمون صلوات


اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

#قرار_معنوی
#شهیدمدافع‌حرم‌محمدامین‌کریمیان
...
نظرات