عکس حلوای هویج
محیا حمیدزاده
۲۰۸
۱.۲k

حلوای هویج

۲۳ آذر ۰۲

در حال تقلاییم برای خوب بودن، برای لبخند زدن و دنیا را سفید دیدن. برای دوست داشتن، دوست داشته شدن و توسط عشق، نجات یافتن.
گاهی همین لحظه اتفاق ناخوشایندی نیفتاده اما تو لبریزی از اندوه‌های بی‌شمارِ ته‌نشین شده که با کمترین ناملایمتی و آسیب و ضربه‌ای، از عمق به سطح می‌رسند و دوباره و باهم و همزمان، در تو شناور می‌شوند و اینجاست که تو ناگهان و فراتر از رویدادها و حرف‌ها و اتفاقات، به هم می‌ریزی و خشمگین، ناامید یا اندوهگین می‌شوی.
ظرف‌های تحمل ما لبریز شده و پر از رسوبات اندوه و بغض‌های سرکوب شده و عزاداری‌های به تعویق افتاده است، وگرنه اندوه‌های تازه را می‌شد یک‌جوری تاب آورد.
امان از رنج‌های کهنه‌ی ته نشین شده‌ی در انتظار تلنگر...

#نرگس_صرافیان_طوفان

و پیامبر فرمود : ارواح مؤمنان هر شب جمعه به آسمان دنیا مقابل خانه‌ها و منزلهاى خود مى آیند و با آواز حزین و گریه، فریاد مى‌زنند که اى اهل من! بر من مهربانى كنید...لطفا برای شادی روح همه اموات و پدرم فاتحه و صلوات بفرستید.
_
حلوای هویج :
مواد لازم :
گلاب نصف لیوان
روغن مایع نصف لیوان
شکر ۱.۵ لیوان
زعفران دم کرده ۲ قاشق غذاخوری
آرد گندم یک لیوان پر
نیم کیلو هویج پخته و پوره شده
طرز تهیه :
آرد را الک کرده و بعد از چند دقیقه روغن را اضافه کرده و ۵ دقیقه تفت می دهیم پوره هویج وشکر را بلافاصله اضافه می کنیم خوب که مخلوط شدن وشکر حل شد گلاب را اضافه می کنیم بعد زعفران ودر نهایت یک قاشق غذاخوری کره اضافه می کنیم و اینقدر هم می زنیم تا یک تیکه وسط ماهیتابه جمع بشه وقتی یک تیکه جمع شده تو ماهیتابه شد زیر گاز رو خاموش می کنیم .
...
نظرات