عکس #کیک_ لواشک
نیکا
۰
۱.۵k

#کیک_ لواشک

۲۶ آذر ۰۲
بزرگترین درسی که در سخت‌ترین شرایطم گرفتم؟ به هرکس رو نزن! حتی اگر سخت‌ترین شرایط جهانت را داشتی. باور کن که هرکسی مناعت طبعِ دستگیری و همراهی را ندارد! بعضی‌ها به‌ اسم دستگیری، حتی دستت را هم می‌شکنند!!! بزرگترین درسی که گرفتم؟ در حال تلاش و تقلا و رنج بمیر اما از مشکلات و سختی‌های جهانت با کسی حرف نزن! چیزی حل نمی‌شود، هیچ! که به آدم‌ها این فرصت را می‌دهی که تو را دست‌کم بگیرند و زیر سوالت ببرند و غرورت را له کنند. تا جایی محترمی که بی‌مشکل و در رفاه باشی! تا جایی محترمی که از اندوه و مشکلاتت حرفی نزنی و وانمود کنی همه چیز خوب است. کم پیش می‌آید کسی واقعا مهربان باشد و رسالتش زدودن اندوه از قلب‌های حوالی‌اش باشد و برای مهربانی‌اش، حد و مرزی تعیین نکرده‌باشد و درک کند که هر آدمی و با هر سن و جایگاهی، گاهی بی‌پناه می‌شود و احتیاج به حمایت دارد و این چیز عجیبی نیست.
بزرگترین درسی که در روزهای سختم گرفتم؟ چهره‌ی واقعیِ آدم‌ها را فقط زمانی خواهی‌دید که در تنگناهای سخت قرار بگیری. رنج، از یک حدی به بعد، فقط چشم‌های آدم را باز می‌کند...
روزهای سختت بالآخره می‌گذرد و بگذار جوری بگذرد که اگر بعدها برگشتی و این روزها را مرور کردی، بابت هیچ رفتارِ از روی استیصالی، از خودت دلگیر نباشی و خودت را بابت هیچ هم‌کلامیِ اشتباهی، سرزنش نکنی!

#نرگس_صرافیان_طوفان‌

#کیک#لواشک#آلو#ترشک#خوشمزه#ملس#لواشک_کیوی#لواشک_زردآلو#لواشک_آلبالو#یلدا#شب_چله#سفارشات_خانگی_اصفهان
...