عکس تارت چیز زبرا
#چیز_تارت_زبرا#چیز_کیک#تارت
رسپی این تارت چیز یا چیز تارت هر جور که راحتید از خودم هست خوشحال میشم شماهم درستش کنیدو ازش لذت ببرین?
...
مواد لازم

تارت چیز زبرا

۸
مواد اصلی
بیسکویت پتی بور
۱.۵ بسته
کره
۱۰۰ گرم
ژله آلوئه ورا
۱/۲ بسته
ژله توت فرنگی
۱/۲ بسته
پنیر خامه ای یا ماسکارپونه
۲۰۰ گرم
خامه فرم گرفته قنادی
۲۰۰ گرم
رنگ خوراکی قرمز (در صورت تمایل)
۲-۳ قطره
آب
۲ لیوان
کلمات کلیدی

تارت چیز زبرا

طرز تهیه

تارت چیز زبرا

درجه سختی
زمان تهیه ۳۰
دقیقه
زمان پخت ۰
دقیقه
۱
ابتدا بیسکوییت هارو با غذا ساز پودر کنید سپس کره را ذوب کرده و با بیسکوییتها خوب مخلوط کنید .خمیر بیسکوییتی را کف قالب تارت پهن کنید و دیواره ها را نیز با خمیر بیسکوییت بپوشانید. سپس قالب را برای مدت یکساعت داخل یخچال قرار دهید.
۲
ژله آلوئه ورا و توت فرنگی را هر کدام جدا با یک لیوان آب مخلوط کرده و روی حرارت غیر مستقیم بخار آب بنماری کنید.اجازه دهید ژله های بنماری شده کاملا در دمای آشپزخانه سرد شوند در صورت داغی باعث بریده شدن مواد پنیری میشوند.
۳
برای تهیه مواد پنیری خامه فرم گرفته و پنیر خامه ای را با همزن خوب مخلوط کنید سپس مواد را به دو قسمت تقسیم کنید.به یکی ژله آلوئه ورا ودیگری ژله توت فرنگی را بیافزایید در صورت تمایل میتوانید دو سه قطره رنگ قرمز هم برای موادژله توت فرنگی بیفزایید .
۴
دقت کنیدهمه ژله های بنماری شده استفاده نمیشود باید تا حدی از ژله ها با مواد پنیری مخلوط کنید که مواد حالت روانی پیدا کنند تا برای تکنیک زبرا راحت داخل قالب پهن شوند ‌.(وقتی با قاشق از مواد بریزید حالت رووان داشته باشد. )
۵
قالب تارت را از یخچال خارج کرده و از مواد پنیری بصورت یکی در میان داخل قالب بریزید درست در مرکز تارت (مانند تکنیک کیک زبرا)میتوانید با کمی خیلی کم !حرکت دادن قالب به پخش شدن مواد پنیریتون کمک کنید.
۶
قالب تارت چیز را بمدت ۳ الی ۴ ساعت در یخچال قرار دهید و پس از آن از قالب خارج کنید و نوش جان.هزینه این آموزش صلوات بر محمد و ال محمد است
عکس و تصاویر ارسالی از تارت چیز زبرا
نظرات دستور پخت

تارت چیز زبرا