عکس خورش قیمه
حسنا
۷۳
۴۲۵

خورش قیمه

۴ آذر ۹۷
دنیا به زن‌های مقاوم‌ نیاز دارد؛ زن‌هایی که بی‌توجه به محیط پیرامون‌شان، مشتاق، سرزنده و پرانرژی هستند؛ زن‌هایی که از گفتن حقیقت یا بیان اعتقادات‌شان نمی‌ترسند؛ سرشار از استعداد، عاطفه و مهربانی هستند؛ خودشان را با مردها مقایسه نمی‌کنند یا با سایر زن‌ها نمی‌جنگند، بلکه همه‌ی انسان‌ها را همان‌طور که هستند، می‌بینند و همواره در جست‌و‌جوی زندگی بهتر و عشق پایدار هستند.
👏💟💟💟
سلام دوستان کدبانوی پاپیونی💕
عیدبزرگ مسلمانان رو به همتون تبریک میگم
وامیدوارم زندگیمون،اخلاقمون، ورفتارمون همانند بزرگترین وبرگزیده ترین پیامبر جهانیان باشه . باید به خودمون افتخار کنیم که همچین پیامبری رو داریم. اینجا جاش نیست ولی میخواستم بگم کاش همینطور که مردم عزیزمون تو دوماه محرم و صفر قدم به قدم تکیه میزنن وانواع و اقسام نوحه و مداحی و مراسمهای دیگه دارن واسراف زیادی هم میشه این وسط،یاد بگیریم برای پیامبرمون وحتی امامهای دیگه همین‌قدر شادی کنیم ونقل ونبات و طعام هدیه بدیم به آدمهای متعدد. آدم که نباید همیشه تو غم و عزا باشه . این سفارش همه ی ائمه و بزرگان ما بوده. خیلی از جاها کلا همینطور بوده اصلا نه جشنی نه پایکوبی . اصلا خیلیها نمیدونستن که امروز چه روزیه.
چطور برای تولد عیسی مسیح از مسلمان و غیر مسلمان گرفته یک هفته قبل و یک هفته بعد به هم تبریک گفته میشه و همه جور برنامه گذاشته میشه . ولی به بزرگترین و کاملترین پیامبر حضرت محمد فقط میشه یه تبریک نهایتش شاید دوسه برنامه بخوان تو تلویزیون پخش کنن. این بسی جای فکر وتامل داره🤔
البته این حرف دل من بود. ممنون از همراهیتون بزرگواران عزیز.
این خوشمزه هم ناهار روز عید ما بود به همراه خرما و ارده جنوب😊😋
#-عید#-بزرگ#-مسلمانان#-قیمه#-مجلسی
...
نظرات