عکس #فیله مرغ استریپس(چیکن استریپس)

#فیله مرغ استریپس(چیکن استریپس)

۲۲ اردیبهشت ۰۰
#فیله مرغ استریپس(چیکن استریپس)
عکسهارو ورق بزنید طرز تهیه همراه باعکس نوشته شده.
یکی از پرطرفدارترین غذاهای مرغی، انواع مرغ سوخاری هستش. از بین اونها هم مرغ هایی با سوخاری های پولکی یا همون مرغ استریپس به خاطر حالت پولکی و تردی که رو سطحشون هست باب طبع همه هستن. اما شاید که فکر کنین درست کردن این نوع سوخاری های پولکی توی خونه باید کار خیلی سختی باشه اما اصلا اینطور نیست و در این مطلب راه پولکی کردن مرغ سوخاری رو بهتون یاد میدم.
مرغ سوخاری همیشه یک انتخاب عالی است که کسی از آن پشیمان نمی‌شود. فیله استریپس هم یکی از انواع بسیار محبوب و خوشمزه‌ی مرغ سوخاری محسوب می‌شود. علاوه بر این، فیله‌ی مرغ ارزش غذایی بالایی دارد و اگر خوب طبخ شود در کنار طعم خوب بافت بسیار نرم و لطیفی خواهد داشت.
غذاهایی مانند فیله استریپس یا ناگت مرغ جزو غذاهایی هستند که طرفداران آن‌ها شامل همه‌ی رده‌های سنی می‌شود. کسی نیست که به یک بشقاب فیله‌ی مرغ سوخاری و سیب‌زمینی سرخ کرده نه بگوید. پس حتی اگر در خانه بچه‌ای بهانه‌گیر دارید که مرغ نمی‌خورد، مطمئن باشید با این دستور پخت می‌توانید او را عاشق طعم مرغ کنید.
مرحله اول : فیله های مرغ را به صورت نواری تقریبا باریک برش می دهیم و بعد با ادویه جات دلخواهمون و آبلیمو حسابی مزه دار می کنیم .من از پودر پاپریکا پودر سیر و ادویه کاری ونمک و فلفل سیاه استفاده کردم.
مرحله دوم :دوتا ظرف آماده می کنیم ، یکی آب ویخ و در دیگری آرد سفید قنادی که توی آرد ادویه می زنیم که مزه دار باشه بعد فیله هارو ابتدا در آرد سفید قنادی خوب می غلطونیم.
مرحله سوم : بعد فیله هارو تو ظرف آب ویخ قرار می دیم.
مرحله چهارم : این عمل رو دوبار تکرار می کنیم و مرحله آخر فیله هارو با کمک دوتا دست توی آرد ماساژ می دیم تا کاملا پولکی بشن .
بهتره که فیله ها به مدت نیم ساعت تو یخچال بمونن بعد سرخ بشن ولی اگر عجله دارید می تونید همون موقع سرخ کنید.
آخرین مرحله : بعد در روغن خیلی داغ سرخ می کنیم .حدود ۵ دقیقه زمان میبره که مغزپخت بشه بیشتر ازاین حالت لاستیکی وسفت می گیره .
...
نظرات