عکس حلوای دو رنگ
#قرار معنوی
مریم خانوم
۱۶۳
۱.۲k

حلوای دو رنگ #قرار معنوی

۷ خرداد ۰۰
💚اللهم عجل لولیک الفرج💚
#قرار_معنوی🌷🌷🌷🌷🌷
#یادبودشهید_محمد_بروجردی
شنیدن نام «محمد بروجردی» یادآور زندگی سراسر مبارزه این شهید والامقام است که آن را وقف خدمت به مردم و انقلاب اسلامی کرد، از مبارزات قبل از انقلاب گرفته تا مجاهدت‌هایش در کردستان. خصوصیات اخلاقی بروجردی زبانزد عام و خاص بود و مهربانی وی نسبت به مردم، بر محبوبیتش افزوده بود، تا جایی که مردم سنندج وی را «مسیح کردستان» نامیدند.
کمال متانت و نجابت در انجام مسئولیت

حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی، درباره شهید محمد بروجردی فرموده‌اند: من بروجردی را از یاد نمی‌برم و هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم؛ غالبا هر وقت که بحث شهدا پیش می‌آید، شهید بروجردی جلو چشم من است.
ایشان در جای دیگری نیز فرموده‌اند: آن چیزی که من از شهید بروجردی احساس کردم و یک احترام عمیقی از او در دل من به وجود آورد، این بود که دیدم این برادر، با کمال متانت و با کمال نجابت، به چیزی که فکر می‌کند مسئولیت و وظیفه است. من تصور می‌کنم روحیه آرامش و نداشتن حالت ستیزه‌جویی با دوستان و گذشت و حلم در قبال کسانی که تعارض‌های کاری با او داشتند، نشانه آن روح عرفانی شهید بود. روح بلند وملکوتیش صلوات
#اللهم علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
سلام عزیزای دلم جمعتون بخیر وشادی روزگارتون بر وقف مرادتون باشه ان شاءالله
یه حلوا عجله ای ولی خیلی ترد وخوشمزه صرفا جهت شرکت در قرار زیبای معنوی به نظرتون کدوم عکس بهتره
ممنون از حضور پر مهرتون💝🌹🌹🌹😘
با یاد شقایق ها - یاد سبز
اَللّهُمَّ ارْزُقْنا تَوْفِیقَ الشَّهادَةِ فِی سَبِیلِکَ تَحْتَ رایَةِ وَلِیِّکَ الْمَهْدِیّ(عج). پروردگارا! شهادت در راه خودت و در رکاب ولیّت، امام مهدی(عج) را روزی مان فرما.
اللهم عجل لولیک الفرج💚💚💚 الهی آاااامین🙏
سلامتی وفرج مولای غریبمون صلوات
💖اللهم صلی علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم💖
...
نظرات